واکنش فن ده بیک به علاقه رئال: الان موضوعات مهمتری درمیان است

واکنش فن ده بیک به علاقه رئال: الان موضوعات مهمتری درمیان است

پایگاه خبری فوتبالی- دانی فن ده بیک ستاره باشگاه آژاکس آمستردام در واکنش به پرسشی در مورد ابراز تمایل رئال مادرید به جذب او، واکنش خاصی نشان نداد واین خبر را نه تائید و نه تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، فن ده بیک که در کنفرانس خبری تیمش قبل از مصاف با والنسیا شرکت کرده بود در واکنش به پرسشی دراین رابطه گفت:« مسائل مهمتری هستند که بخواهیم درموردش صحبت کنیم. »

روزنامه هلندی د تلگراف هفته گذشته در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که فن ده بیک اخیرا به پیشنهاد باشگاه تاتنهام پاسخ منفی داده چون ترجیح می دهد تا به رئال مادرید برود و شنیده می شود که کهکشانی ها هم برای خریداری او حاضرند 55 میلیون یورو بپردازند. فن ده بیک در پرسی دررابطه با این گزارش گفت:« من این خبر را اصلا مدنظر قرار ندادم؛ چون شایعه، شایعه است.» 

سوال بعدی این بود که آیا می تواند توافق یا مذاکره اش با باشگاه مادریدی را تکذیب کند گفت:« باز هم حرفم را تکرار می کنم؛ در حال حاضر درمورد این موضوع صحبتی نمی کنم.»

در بازی پیش رو میان آژاکس و والنسیا، باشگاه هلندی برای صعود به مرحله یک هشتم پایانی مبارزه خواهد کرد وباخت مقابل والنسیا به منزله حذف آژاکس از گردونه رقابتها خواهد بود. این ستاره هلندی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم گیری درمورد آینده اش در دنیای فوتبال ممکن است برروی روند این بازی تاثیر بگذارد گفت:« به هیچ وجه. هیچ ربطی ندارد. تنها چیزی که می خواهم، صعود تیمم به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپاست.»

 

 6363