هندرسون: بازی با سالزبورگ، بزرگترین بازی فصل ماست

هندرسون: بازی با سالزبورگ، بزرگترین بازی فصل ماست

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول در آستانه مصاف تیمش با سالزبورگ به آنالیز این مصاف حساس پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در شرایطی به مصاف سالزبورگ می رود که در حال حاضر در صدر گروهش قرار داردولی در صورت ناکامی مقابل سالزبورگ ممکن است آنها نتوانند از گروهشان به دور بعد صعود کنند.

حالا هندرسون در کنفرانس خبری این بازی را مهمترین بازی فصل تیمش دانسته و گفته که لیورپول باید مقابل سالزبورگ باید با تمام توان به میدان برود. هندرسون گفته:« سالزبورگ یک حریف بسیار خطرناک است و می توان این را در نمایشی که در آنفیلد به اجرا گذاشتند، دریافت. سالزبورگ در ضد حملات خطرناک است و می تواند برای ما مشکل ساز شود. باید این ماموریت را به درستی انجام دهیم. ما در گذشته ثابت کردیم که می توانیم و باید از تجربیاتمان درس بگیریم. بازی دشواری است ولی ما در این شرایط اعتماد به نفس خوبی داریم. اگر عملکرد مناسبی داشته باشیم، می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.»

کاپیتان لیورپول ادامه داد:« هیجان زیادی برای این بازی داریم و بازی با سالزبورگ، بزرگترین بازی فصل ماست. تمام تمرکز روی این بازی است و باید همه توان خود را به کار بگیریم تا به دور بعد صعود کنیم. بازی کردن مقابل سالزبورگ کار آسانی نخواهد بود. ما به توانایی خودمان اطمینان داریم و اگر نمایشی مانند همیشه ارائه دهیم می توانیم نتیجه بگیریم. باید خوب دفاع کنیم؛ از نظر عمقی قدرت زیادی داریم. ما تغییراتی ایجاد کرده ایم و این نباید به اجرای تیم آسیب بزند. ما به همه بازیکنان احتیاج داریم و باید با همه توان برای پیروزی مبارزه کنیم.»

6363