توئیت تمسخرآمیز باشگاه چلسی برای کریستیانو رونالدو

توئیت تمسخرآمیز باشگاه چلسی برای کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی دیروز با نتیجه دو بر یک مقابل لیل پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. تامی آبراهام و سزار آزپیلیکوئتا گلهای تیم لندنی را در این بازی به ثمر رساندند. این دومین گل مدافع اسپانیایی در فصل جاری در لیگ قهرمانان اروپا بود چرا که پیش از این مقابل آژاکس هم گلزنی کرده بود. 

به گزارش فوتبالی، گلزنی آزپیلیکوئتا باعث شد تا از نظر تعداد گلهای اروپایی در این فصل بالاتر از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس قرار بگیرد. خیلی عجیب است که یک مدافع در شش بازی مرحله گروهی دو گل بزند اما سزار این کار را کرد تا باشگاه چلسی در توئیتر بنویسد:"سزار آزپیلیکوئتا گلهای بیشتری از کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است."

بازیکن یوونتوس تنها گل فصلش را مقابل لورکوزن در اروپا زده و چلسی با این توئیت به او کنایه زد و از سویی کاپیتانش را مورد تمجید قرار داد.

چلسی یکی از گزینه های احتمالی برای رویارویی با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. البته لایپزیش، بایرن مونیخ، بارسلونا و پاریسن ژرمن دیگر گزینه های احتمالی هستند. قرعه کشی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا دوشنبه آینده در نیون برگزار خواهد شد.