استفاده از ماسک مسی در ال کلاسیکو ممنوع شد!

استفاده از ماسک مسی در ال کلاسیکو ممنوع شد!

پایگاه خبری فوتبالی- تا حدود نیم ساعت دیگر بازی حساس و تماشایی ال کلاسیکو در ورزشگاه نوکمپ آغاز خواهد شد و این درحالی است که از ساعاتی پیش راهپیمایی های سیاسی از سوی جدایی طلبان کاتالونیا که توسط گروه سونامی دموکراتیک ترتیب داده شده، در خیابانهای اطراف نوکمپ در جریان است.

به گزارش فوتبالی، نکته جالب توجه اینجاست که از دقایقی پیش در محوطه اطراف نوکمپ، ماسک هایی از چهره لیونل مسی در حال توزیع است تا هواداران این ماسکها را از این بازی جنجالی ال کلاسیکو به یادگار داشته باشند و اینگونه کاپیتان تیمشان را در بازی حساس مقابل رئال مادرید حمایت کرده و به او روحیه دهند.

اما هدف اصلی از تولید و توزیع این ماسکها چیز دیگری است و به نظر می رسد که هدف اصلی از توزیع و پخش و استفاده از این ماسکها در جریان بازی نوکمپ، این باشد که هواداران گروه سونامی دموکراتیک که برنامه های خاصی برای ابراز خواسته های استقلال طلبانه شان برای کاتالونیا در جریان بازی ال کلاسیکو طرح ریزی کرده اند، قصد دارند تا بدین ترتیب از شناسایی ساده چهره هایشان جلوگیری کنند.

از همین رو ماموران امنیتی نوکمپ مانع ورود هوادارانی که ماسک مسی را برچهره دارند به نوکمپ می شوند تا در صورتی که هر اتفاقی در جریان بازی رخ داد، بتوانند بدون مشکل و دردسر افراد را شناسایی کنند.

6363