تلاش ماسچرانو، ورون و میلیتو برای بردن اینیستا به فوتبال آرژانتین

تلاش ماسچرانو، ورون و میلیتو برای بردن اینیستا به فوتبال آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی- بمب خبری دنیای فوتبال امروز در کشور آرژانتین منفجر شد. تی ان تی سپورتس، در گزارشی به این نکته اشاره کرد که آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی باشگاه ویسل کوبه ژاپن یکی از گزینه های مدنظر سران باشگاه استودیانتس دلاپلاتای آرژآنتین است.

به گزارش فوتبالی، نیکلاس لاتینی، خبرنگار این برنامه اعلام کرد که گابی میلیتو سرمربی فعلی استودیانتس که سابقه بازی درکنار اینیستا در بارسا را در کارنامه ورزشی اش دارد و خاویر ماسچرانو، هم تیمی سابق اینیستا در تیم کاتالان و بازیکن فعلی این باشگاه آرژآنتینی از داشتن این ستاره اسپانیایی درتیمشان خوشحال خواهند شد.

آقای لاتینی در صحبتهایی دراین باره گفته:« یکی از اعضای باشگاه استودیانس فکر می کند که او می تواند بهترین خرید تاریخ فوتبال آرژانتین باشد. فوتبالیستی هست که در حال فوتبال بازی کردن است و تا ماه دسامبر سال آینده با باشگاهی قرارداد دارد و مثل آتش زیر خاکستر است. او هم تیمی ماسچرانو و میلیتو بوده و مسئولان و مدیران استودیانتس او را برای تیمشان می خواهند.. او کسی نیست جز آندرس اینیستا»

دراین میان سران باشگاه استودیانتس هم براین باور هستند که به لطف انتقال ماسچرانو که اخیرا به این باشگاه پیوسته و حضور خوان سباستین ورون برروی صندلی ریاست باشگاه، آنها می توانند تدریجا اینیستا را برای پیوستن به این باشگاه و تجربه حضور در فوتبال آمریکای جنوبی متقاعد کنند.

 6363