توافق کاوانی با اتلتیکو مادرید برای قرارداد سه ساله؟

توافق کاوانی با اتلتیکو مادرید برای قرارداد سه ساله؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو از مدیران این تیم خواسته تا ترکیب تیمشان را تقویت کنند. حالا جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی اسکای اسپورت گزارش داده است که ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو با پی اس جی به توافق رسیده است. بدین ترتیب این مهاجم در زمستان یا تابستان آینده با قراردادی سه ساله راهی ورزشگاه واندا متروپولیتانو خواهد شد و با باشگاه دیدش قرارداد خواهد بست. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کاوانی با پی اس جی در تابستان به اتمام خواهد رسید و مشخص نیست که اتلتیکو در نظر دارد که این مهاجم را به صورت رایگان بخرد یا در زمستان با پرداخت مبلغ کمی به پی اس جی او را به خدمت خواهد گرفت. به هر صورت باید دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد و این بازیکن در زمستان به مادرید می آید یا تابستان.

کاوانی همیشه یک مهاجم گلزن بوده و این را در پالرمو و ناپولی هم ثابت کرده بود. مهاجم اروگوئه ای در دوران فوتبالش در رده باشگاهی و ملی در 661 بازی مجموعا 387 گل به ثمر رسانده است. حضور ایکاردی باعث شده تا کاوانی این فصل در ترکیب پی اس جی کمرنگ تر شود و در سن 32 سالگی تصمیم به ترک این باشگاه بگیرد. بدین ترتیب او در اتلتیکو رقیب سرسختی برای مهاجمانی نظیر موراتا و دیگو کاستا برای حضور در ترکیب خواهد بود.

اتلتیکو همچنین شرایط جذب نمانیا ماتیچ هافبک منچستریونایتد را هم در زمستان دنبال می کند.