گواردیولا: تیمهای آنچلوتی همیشه مرا شکست داده اند

گواردیولا: تیمهای آنچلوتی همیشه مرا شکست داده اند

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در آستانه مصاف تیمش با اورتون، در کنفرانس خبری شرکت کرد و به آنالیز مسائل تیمش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پپ در مورد شرایط آیمریک لاپورت که در ماه آگوست به شدت از ناحیه زانو مصدوم شده بود، صحبت کردو گفت:« لاپورت حالا تنهایی تمرین می کند. او به زودی به زمین چمن گام خواهد گذاشت. نمی دانم چه زمانی می تواند به ترکیب تیم بازگردد ولی تا یک هفته و یا ده روز دیگر، لاپورت می تواند به تمرینات گروهی تیم برگردد.»

گواردیولا در ادامه درمورد سایر مصدومان تیمش گفت:« جان استونز و داوید سیلوا بهبود یافته اند ولی سانه همچنان مصدوم است.»

این سرمربی اسپانیایی با اشاره به حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری اورتون و مصاف تیمش با شاگردان کارلتو گفت:« اورتون با یک سرمربی جدید، آن هم با توانایی های آنچلوتی، در دو بازی اخیر به نتایج خوبی دست یافته و بازی فردا آزمایش سختی برای ما خواهد بود؛ اورتون همیشه اورتون است و ازنظر تاریخی یکی از بزرگان انگلیس به حساب می آید؛ آنها همیشه بازیکنان باکیفیتی دارند.»

پپ همچنین از سرمربی ایتالیایی اورتون تمجید کرد و گفت:« من و آنچلوتی خیلی خوب همدیگر را می شناسیم. من چندین بار تیمهایم را مقابل تیمهای کارلتو به میدان فرستاده ام و تیمهای او همیشه برنده بوده اند. به علاوه این افتخار را داشته ام که با آنچلوتی شام بخورم و بارها با هم دیدار داشته ایم.»

یکی از دیدارهای آنچلوتی و گواردیولا، در آستانه بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 14-2013 برمی گردد که در آن بازی رئال مادرید آنچلوتی در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن پپ به پیروزی رسید؛ برد 0-1 در برنابئو و بعد از آن هم برد 0-4 در آلیانس آرنا.

6363