تمجید آنچلوتی از سرمربی رقیب: گواردیولا یک نابغه است

تمجید آنچلوتی از سرمربی رقیب: گواردیولا یک نابغه است

پایگاه خبری فوتبالی- مصاف منچسترسیتی مقابل اورتون، به منزله رویارویی پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی است و این از یک جدال جذاب و تماشایی حکایت دارد.

به گزارش فوتبالی، در آستانه این بازی حساس، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی و جدید اورتون به تمجید از پپ گواردیولا پرداخته و او را یک نابغه خوانده است.

کارلو آنچلوتی در بدو حضور روی نیمکت مربیگری اورتون، توانست خیلی سریع دراین تیم تاثیرگذار باشد و حالا این تیم از منطقه سقوط جدول لیگ برتر که در آن قرار داشت، فاصله گرفته است. از سوی دیگر منچسترسیتی هم حال و روز ایده آلی ندارد؛ آنها که امیدهای زیادی به قهرمانی دررقابتهای این فصل لیگ برتر داشتند، حالا با لیورپول صدرنشین فاصله زیادی گرفته اند.

دراین میان آنچلوتی معتقد است که با وجود لغزشهای متعدد سیتی در فصل جاری، نباید این تیم را دست کم گرفت. آنچلوتی درمورد سیتی گفت:« ما برای سیتی احترام زیادی قائلیم. پپ گواردیولا یک سرمربی فوق العاده است. در بسیاری زمینه ها گواردیولا یک نابغه است؛ چون همیشه می کوشد تا کارهای ویژه ای در زمین چمن انجام دهد.»

او در مورد مصاف تیمش با سیتی گفت:« مصاف با منچسترسیتی تست فوق العاده ای است تا ببینیم که تیممان واقعادر چه جایگاهی است. آنها یک تیم واقعا قوی هستند. ما باید خوشحال باشیم که با بهترین تیم انگلیس و بهترین تیم اروپا رقابت می کنیم.»

کارلتو در مورد احتمال حضور تیمش در بازار زمستانی و جذب چند بازیکن جدید گفت:« من هیچ احتمالی را رد نمی کنم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

6363