زانتی: امیدواریم اینتر به فینال لیگ اروپا برسد

زانتی: امیدواریم اینتر به فینال لیگ اروپا برسد

پایگاه خبری فوتبالی  خاویر زانتی، نایب‌رییس اینتر گفته که امیدوار است تیمش به فینال لیگ اروپا برسد. او همچنین گفته اینتر می‌دانست که لائوتارو مارتینز در کنار روملو لوکاکو خوب کار خواهد کرد.

لائوتارو در فصل گذشته تنها در زمانی که مائورو ایکاردی غایب بود بازی می‌کرد، اما در این فصل بازیکن ثابت اینتر شده و زانتی می‌گوید: «لائوتارو دارد کارهای مهمی انجام می‌دهد. چیزی که او نشان داده خیلی خوب بوده است و او آینده درخشانی دارد. او تنها 22 سال دارد، و می‌تواند بسیار موثرتر از این‌ها باشد. او در مسیر صحیحی قرار دارد. ما خوشحالیم که او را داریم و او خوشحال است که پیراهن اینتر را می‌پوشد. ما می‌دانستیم که او چنین بازیکنی خواهد شد. او در کنار لوکاکو عالی جا می‌افتد و این به دلیل دانش مربی است. ایکاردی هم مهاجم مهمی است.»

او درباره حذف اینتر از لیگ قهرمانان گفت: «ما به نیمه فصل رسیده‌ایم، اما می‌خواهیم در سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ اروپا برای قهرمانی بجنگیم. ما می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم. لیگ قهرمانان باعث شد کام ما تلخ شود. ما در گروه پیچیده‌ای بودیم و مقابل بارسلونا و بروسیا دورتموند بازی‌های خوبی انجام دادیم. حالا باید در لیگ اروپا خوب کار کنیم که همیشه رقابت مهمی است. ما امیدواریم به فینال برسیم.»

8444