رغبتی: درباره پرسپولیس حرفی برای گفتن ندارم/مذاکره ای با من برای پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نشده است

رغبتی: درباره پرسپولیس حرفی برای گفتن ندارم/مذاکره ای با من برای پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نشده است

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد که علاقه‌ای به صحبت کردن درباره این باشگاه ندارد.

به گزارش فوتبالی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیس این روز‌ها وضعیت خوبی ندارد و با توجه به مطالبات بازیکنان و کادرفنی به خصوص گابریل کالدرون احتمال دارد این مربی آرژانتینی به ایران بازنگردد.

شنیده می‌شود اختلاف در هیئت مدیره پرسپولیس وجود دارد و با توجه به این موضوع با علی رغبتی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم، اما او بیان کرد که علاقه‌ای به صحبت کردن درباره پرسپولیس ندارد و نمی‌خواهد در این خصوص صحبت کند.

لازم به ذکر است، این اتفاق درحالی رخ داده که دیروز (جمعه) عکس‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد برخی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس بدون حضور محمد حسن انصاری فرد جلسه‌ای تشکیل داده اند که البته یکی از اعضا با رد این موضوع گفت دورهمی بوده و هیچ جلسه‌ای برگزار نشده است.

 یکی از افرادی که بحث حضورش در جایگاه دبیرکلی فدراسیون فوتبال مطرح شده علی رغبتی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش است.

البته او در گفت و گو با خبرنگار ما چنین موضوعی را رد کرده و اظهار داشت: تاکنون هیچ صحبتی برای فعالیت من در پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از سوی مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نشده است. طبق اساسنامه فدراسیون امور مربوط به برگزاری انتخابات انجام می شود اما صحبت با من برای پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال صحت ندارد و خودم هم علاقه ای به حضور در این حوزه ندارم.

با این تفاسیر به نظر می رسد در روزهای آتی شاهد تغییر و تحولاتی در بخش مدیریت اجرایی فدراسیون خواهیم بود. پستی که از آذر ۹۷ و پس از جدایی محمدرضا ساکت بازنشسته با سرپرست اداره می شود. 

7655