میهایلوویچ در راه بهبودی: دارم از تک‌تک لحظات زندگی‌ام لذت می‌برم

میهایلوویچ در راه بهبودی: دارم از تک‌تک لحظات زندگی‌ام لذت می‌برم

پایگاه خبری فوتبالی – سینیشا میهایلوویچ درباره تجربه سرطان صحبت کرده است. این مربی صربستانی چند دهه است که به عنوان بازیکن و مربی در ایتالیا حضور دارد.

او در شش ماه اخیر درگیر بیماری سرطان خون بوده است، و البته جلسات تمرینی تیم را از بیمارستان هدایت می‌کند.

او پس از سه دوره شیمی‌درمانی، تحت عمل پیوند مغز استخوان قرار گرفته است و حالا در راه بهبودی کامل است. مادر او هم غذاهای صربستانی برایش درست می‌کند تا وزنش اضافه شود.

میهایلوویچ می‌گوید: «کریسمس برایم از این بهتر نمی‌شد. من کنار خانواده‌ام هستم و این همان چیزی است که می‌خواستم. نتایج آزمایش‌ها خوب پیش می‌روند، و هر روز حس قوی‌تر شدن دارم. مادرم، همسرم، و بچه‌هایم همه در کنار من هستند. بولونیا هم دو بازی اخیرش را برده است. 

حالا می‌توانم از تک‌تک لحظات لذت ببرم، از چیزهایی که قبلا متوجه‌شان هم نمی‌شدم، چون عجولانه فقط به فکر این بودم که کار بعدی‌ام چه باشد. من یاد گرفته‌ام به حرف دیگران گوش کنم، و ببینم که دیگران چه می‌کنند. از جزئیات ساده در زندگی‌ام لذت می‌برم، چیزهایی که حالا ارزششان بی‌نهایت شده است.

من قبلا صبح‌ها با هدفون می‌دویدم تا استرسم را کم کنم، اما حالا هر روز 7 تا 10 کیلومتر راه می‌روم تا باتری‌هایم را شارژ کنم. من به اطراف نگاه می‌کنم، گوش می‌دهم، و هوای تازه تنفس می‌کنم که پس از سه ماه حضور در تخت بیمارستان با دستگاه تهویه هوا، احساسی فوق‌العاده است.

من بخشی از خودم را کشف کرده‌ام که نمی‌دانستم وجود دارد، یا این که پنهانش کرده بودم. من حالا با هر چیزی گریه می‌کنم. برایم جذاب است که همه چیز را با تمام وجود حس می‌کنم، نه این که احساساتم را سرکوب کنم.»

8444