یوونتوس 4 - 0 کالیاری؛ شروع طوفانی کریس در سال نو

یوونتوس 4 - 0 کالیاری؛ شروع طوفانی کریس در سال نو

پایگاه خبری فوتبالی- یوونتوس موفق شد با هت تریک کریستیانو رونالدو در نهایت 0-4 کالیاری را مغلوب کند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس که در روزهای پایانی سال 2019 کمی دچار افت شده و دو بار مغلوب لاتزیو شده بود، سال جدید را خوب آغاز کرده و با هت تریک کریستیانو رونالدو و تک گل گونسالو ایگواین موفق شد 0-4 کالیاری را مغلوب کرده و با سه امتیاز بیشتر از اینتر در صدر جدول سری آ، موقعیت خود را تثبیت کند.یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و اولین فرصت این تیم روی همکاری رونالدو و رمزی در دقیقه 14 ایجاد شد، اما ضربه والی ستاره پرتغالی به مدافعان کالیاری برخورد کرد.

یوونتوس در ادامه حملات خود را ادامه داد و بعد از خلق یکی دو موقعیت، در اواسط نیمه اول صاحب بهترین بخت گلزنی شدند، اما ضربه سر دمیرال روی ارسال پیانیچ به دیرک دروازه کالیاری برخورد کرد.در اواخر نیمه اول آرون رمزی در گوشه محوطه صاحب موقعیت شده و به سمت دروازه کالیاری شلیک کرد، اما اولسن واکنش خوبی نشان داد تا نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

یوونتوس نیمه دوم را توفانی آغاز کرده و در دقیقه 49 به گل رسید. روی پاس اشتباه کلاوان، کریس رونالدو به زیبایی توپربایی کرده و بعد از جا گذاشتن دروازه بان کالیاری موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

دو دقیقه بعد یوونتوس تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت. با پاس ساندرو، دیبالا به سمت دروازه کالیاری ضربه زد که شوت او توسط اولسن مهار شد و در ریباند و بعد از برخورد به مدافع کالیاری در آستانه ورود به دروازه بود که اولسن باز هم به زیبایی واکنش نشان داد. در دقیقه 60 کالیاری تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه سر سیمئونه روی ارسال ناندز به دیرک دروازه یوونتوس برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه 64 یوونتوس در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه تماشایی پائولو دیبالا با عکس العمل زیبای اولسن همراه شد. اما در دقیقه 68 یوونتوس به گل دوم رسید. دیبالا در محوطه توسط راگ متوقف شده و یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد تا کریستیانو رونالدو با ضربه ای خلاف جهت حرکت اولسن زننده گل دوم تیمش لقب گیرد.

در دقیقه 75 و با پاس عرضی رونالدو، رمزی پشت محوطه جنوا صاحب موقعیت شد، اما ضربه آرام او در اختیار اولسن قرار گرفت. اما در دقیقه 79 یووه به گل سوم رسید. روی پاس رونالدو، ایگواین صاحب موقعیت شده و با یک تغییر جهت و ضربه ای زمینی گل سوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

حملات بیانکونری ادامه یافت و در دقیقه 83 گل چهارم هم به ثمر رسید. با پاس داگلاس کاستا، رونالدو در گوشه محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه زمینی هت تریک خود را تکمیل کرد.در ثانیه های پایانی چرخش تماشایی و ضربه ژائو پدرو به دیرک دروازه یوونتوس برخورد کرد تا در نهایت بیانکونری با همان چهار گل کالیاری را مغلوب کند.