بارسلونا 2 - اتلتیکو مادرید 3: خبری از ال‌کلاسیکو نیست!

بارسلونا 2 - اتلتیکو مادرید 3: خبری از ال‌کلاسیکو نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – آنخل کوریا با گل دیرهنگامی که زد باعث شد اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا سه بر دو پیروز شود و به فینال سوپرجام راه پیدا کند.

بارسلونا در نیمه اول بازی 75 درصد مالکیت توپ را داشت و به نظر می‌رسید که به‌آسانی پیروز می‌شود. اما در ثانیه 20 نیمه دوم بود که کوکه برای اتلتیکو گل زد. او توپ را گرفت و با شوتی دقیق گل‌زنی کرد.

در دقیقه 51 بود که لیونل مسی بازی را مساوی کرد. او با عبور از دو بازیکن اتلتیکو، با شوت پای راست گل زد. مسی دقایقی بعد گل دیگری زد که بعد از بازبینی با VAR، مردود اعلام شد، چون توپ به دست او برخورد کرده بود.

اما آنتوان گریزمان در دقیقه 62 نتیجه را دو بر یک کرد. سانتر عالی جوردی آلبا با ضربه سر لوییس سوارز همراه شد که یان اوبلاک توپ را برگرداند، اما گریزمان با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

سپس روی پاس مسی، آرتورو ویدال توپ را مقابل دروازه به جرارد پیکه رساند و او هم گل زد، اما باز هم این گل با VAR مردود اعلام شد، چون ویدال به شکلی میلی‌متری در آفساید بود.

بارسلونا تیم برتر میدان بود، اما اتلتیکو در دقیقه 81 بازی را مساوی کرد. ویتولو با نتو تک به تک شد و دروازه‌بان بارسلونا روی او خطای پنالتی مرتکب شد. آلوارو موراتا پنالتی حاصل را وارد دروازه نتو کرد.

دقایقی بعد توپ در محوطه جریمه به دست جرارد پیکه برخورد کرد اما داور پنالتی اعلام نکرد. در نهایت، آنخل کوریا در دقیقه 86 کار را تمام کرد. او روی پاس موراتا به پیش تاخت و ضربه او را سرخی روبرتو در حالی برگرداند که توپ از خط عبور کرده بود.

حالا فینال مسابقات سوپرجام بین اتلتیکو و رئال مادرید برگزار خواهد شد.

8444