ترکیب بایرن مونیخ برابر هرتابرلین اعلام شد

ترکیب بایرن مونیخ برابر هرتابرلین اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم بایرن مونیخ و هرتابرلین از دقایقی دیگر در ورزشگاه خانگی هرتا و در چارچوب رقابت های هفته هجدهم بوندس لیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

به گزارش فوتبالی، بایرنی ها امروز و از ساعت 18 به وقت ایران رو در روی هرتابرلین قرار خواهند گرفت. بایرن مونیخ فصل پر فراز و نشیبی را تا این جای کار سپری کرده و حالا با 33 امتیاز از 17 بازی اخیر خود در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است. لایپزیش با 40 امتیاز از 18 بازی صدرنشین بوندس لیگا و مونشن گلادباخ با 35 امتیاز از همین تعداد بازی در رده دوم قرار دارد. بدین ترتیب مدافع عنوان قهرمانی می تواند در صورت پیروزی در دیدار امشب برابر هرتا برلین و کسب 3 امتیاز این بازی با 36 امتیاز در رده دوم و به فاصله 4 امتیازی تیم صدرنشین برسد. در سوی دیگر میدان نیز هرتابرلین این فصل از شرایط خوبی برخوردار نبوده است. آنها از 17 بازی گذشته خود تنها 19 امتیاز به دست آورده اند و در حال حاضر در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار داشته و تنها 4 امتیاز 7 امتیاز با تیم قعر جدول اختلاف دارند. 

ترکیب بایرن مونیخ در این دیدار بدین ترتیب است: مانوئل نویر، بواتنگ، آلابا، پاوارد، دیویس، آلکانتارا، گورتسکا، مولر، پریشیچ، کوتینیو، لواندوفسکی

1070