واکنش دمبله به علاقه چلسی و منچستریونایتد: در لیون خواهم ماند

واکنش دمبله به علاقه چلسی و منچستریونایتد: در لیون خواهم ماند

پایگاه خبری فوتبالی - موسی دمبله علاقه ای به پیوستن به منچستریونایتد و چلسی ندارد و تصمیم دارد که حداقل تا پایان فصل به حضور خود در باشگاه لیون ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچستریونایتد نماینده خود را برای بررسی شرایط دمبله در بازی روز سه شنبه با لیل فرستاده بود و در این بازی مهاجم 23 ساله موفق شد یک گل از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر برساند. دمبله که به چلسی و تاتنهام نیز لینک شده در سال 2018 به لیون پیوسته و عجله ای برای جدا شدن از این تیم ندارد. او پس از بازی به خبرنگاران گفت: " من بازیکن لیون هستم و می خواهم حداقل تا پایان فصل به حضور خودم در این تیم ادامه دهم. فکر نمی کنم جدایی از این باشگاه در زمستان در پیش داشته باشم. صحبت های زیادی در روزهای اخیر مطرح شده اما همه چیز به من بستگی دارد که همه آنها را رد می کنم و می خواهم همچنان متمرکز به حضورم در زمین برای این تیم ادامه دهم. "

دمبله با گلزنی در بازی شب گذشته برابر لیل حالا 36 گل در مدت زمان یک فصل و نیم از حضور خود در لیون به نامش ثبت کرده است. این فصل نیز او در تمامی رقابت ها 16 بار دروازه حریفان را باز کرده و امیدوار است رکورد 20 گل زده فصل گذشته خود را بشکند. او امیدوار است که در دیدار روز یکشنبه برابر تولوز بتواند به تعداد گل های زده خود اضافه کرده و تیمش را که در حال حاضر در رده هفتم قرار گرفته به رده های بالاتر ببرد. 

1070