مدیر برنامه های بیل: انتقال قرضی گرت؟ مضحک است

مدیر برنامه های بیل: انتقال قرضی گرت؟ مضحک است

پایگاه خبری فوتبالی-هر زمان که گمانه زنی هایی درمورد احتمال جدایی گرت بیل از رختکن رئال مادرید مطرح می شود، جاناتان بارنت، مدیربرنامه های این ستاره ولزی وارد گود می شود تا هرگونه احتمال جدایی او از باشگاه مادریدی را تکذیب کند.

به گزارش فوتبالی، او که شخصیتی جنجالی و پرحاشیه دارد، هر بار با صحبتهایش گرد و خاک زیادی به پا می کند. روز چهارشنبه و ساعاتی قبل از برگزاری بازی رئال مادرید مقابل اونیونستاس در جام حذفی اسپانیا، مدیربرنامه های بیل احتمال جدایی این بازیکن ولزی از رئال در بازار زمستانی را رد کرده و گفته:« بیل امشب که برای رئال مادرید بازی خواهد کرد و دو سال و نیم دیگر هم با تیم قرارداد دارد و همه چیز خوب است. او اینجا خواهد ماندو همه چیز خوب پیش خواهد رفت.»

گرت بیل که به دلیل بیماری همراه با کاروان رئال مادرید به عربستان سفر نکرده بود و درسوپرکاپ اسپانیا حضور نیافته بود، در بازی تیمش مقابل سویا نامش را در لیست زیدان نمی دید و آمار او در طول این فصل هم چندان جالب توجه نبوده؛ بیل در چهارده دیداری که در این فصل با پیراهن رئال مادرید برگزار کرده تنها یک گل به ثمر رسانده است.

مدیربرنامه های بیل در ادامه گفتگویش با اسکای سپورتس به این نکته اشاره کرده که او در فصل زمستان رئال را ترک نخواهد کرد و قطعا به صورت قرضی از این تیم جدا نخواهد شد. آقای بارنت درپاسخ به سوالی دراین رابطه که آیا ممکن است بیل به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل شود گفت:« بیل یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. چرا یکی از بهترین بازیکنان دنیا باید قرضی به تیمی دیگر برود. این خنده دار است. انتقال قرضی بازیکنان مضحک هستند و در هرصورت باشگاه های زیادی نیستند که بازیکنانشان را قرض بدهند. بیل راضی و خوشحال است. او در رئال مادرید بازی خواهد کرد و جامهای بیشتری با این تیم فتح خواهد کرد.»

در این میان سران باشگاه تاتنهام به دنبال آن هستند تا با بهره گیری از ارتباط نه چندان مطلوب بیل و زیدان برای بازگرداندن این ستاره ولزی به تیمشان دست به کار شوند. روز گذشته رسانه های اسپانیایی در گزارشی اعلام کردند که دیداری میان فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی و دانیل لوی رئیس تاتنهام انجام شده و در این دیدار رئیس تاتنهام شرایط جذب بیل را از پرز پرسیده است. 

6363