رسمی/ انتقال قرضی وایخو از رئال مادرید به گرانادا

رسمی/ انتقال قرضی وایخو از رئال مادرید به گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی- خسوس وایخو بازیکن جوان و آینده دار رئال مادرید با قراردادی قرضی به گرانادا منتقل شد. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه رئال مادرید رسما خبر انتقال این مدافع جوان به گرانادا را به صورت قرضی و تا پایان فصل اعلام کرد. توافق برای انتقال وایخو به گرانادا نهایی شده است و او تا پایان فصل به صورت قرضی برای این تیم بازی خواهد کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که قرارداد حضور قرضی وایخو در ولورهمپتون فسخ شده است و دلیل آن هم عدم استفاده از او توسط نونو در این تیم بود. وایخو تنها 7 بازی برای این تیم برگزار کرده بود و آخرین بازی او برای این تیم به دو ماه قبل برمی گشت.

این بازیکن جوان پیشنهادات متعددی روی میز داشت و تیمهایی مثل لگانس و اینتراخت فرانکفورت هم خواهان جذب او بودند ولی او نهایتا به پیشنهاد گرانادا پاسخ مثبت داد و حالا می داند که می تواند مهره ای کلیدی در ترکیب تیم دیگو مارتینز باشد. هدف اصلی وایخو در انتقال به گرانادا این است که دقایق بیشتری در زمین مسابقه حضور بیابد و با ثبات بیشتری فوتبالش را دنبال کند.

وایخو در طول دوران حضورش در فوتبال انگلیس، حسابی نگران و ناراحت بود، چرا که به ندرت فرصتی برای بازی کردن می یافت؛ به ویژه اینکه بازیهای المپیک 2020 توکیو در راه است و وایخو امیدوار است تا بتواند در المپیک برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

مادریدی ها اعتقاد زیادی دارند که وایخو آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت و قبل از انتقال قرضی او به ولورهمپتون، قرارداد او را تا سال 2025 تمدید کردند ؛چرا که باور دارند که او در آینده میان مدت می تواند نقشی کلیدی درترکیب این تیم ایفا کند.

6363