ترکیب بارسلونا اعلام شد؛ حضور ثابت آنسو فاتی

ترکیب بارسلونا اعلام شد؛ حضور ثابت آنسو فاتی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال والنسیا از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لالیگا و در ورزشگاه مستایا میزبان بارسلونا خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان کیکه ستین امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران رو در روی والنسیا قرار خواهند گرفت تا بتوانند با کسب 3 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهند. ستین هفته گذشته برای اولین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت بارسلونا حضور پیدا کرد و موفق شد با تک گل لیونل مسی برابر گرانادا در نیوکمپ به پیروزی برسد. این تیم همچنین چهارشنبه شب به مصاف ایبیزا در رقابت های کوپا دل ری رفت و در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف نه چندان نام آشنای خود عقب بود در نهایت موفق شد با گل دیرهنگام آنتوان گریزمان در آن بازی نیز به پیروزی رسیده و موفق به صعود به مرحله بعدی این رقابت ها شود. بعد از این دو نمایش حالا این سرمربی می خواهد قدرت خود در اداره و تغییر روند تیمش را به رخ بکشد. بارسلونا این فصل در رقابت های خارج از خانه با ارنستو والورده مشکلات بسیاری داشت و این محکی جدی برای این سرمربی خواهد بود. والنسیا با 31 امتیاز از 20 بازی گذشته در رده هشتم قرار دارد اما همواره در ورزشگاه خانگی خود حریفی قدر به حساب می آید. 

ترکیب بارسلونا در این دیدار بدین ترتیب است: ترشتگن، روبرتو، پیکه، اومتیتی، آلبا، آرتور، بوسکتس، دی یونگ، لیونل مسی، آنتوان گریزمان، آنسو فاتی