قتل بازیکن سابق هادرسفیلد در یک درگیری

قتل بازیکن سابق هادرسفیلد در یک درگیری

پایگاه خبری فوتبالی - جردن سینوت، فوتبالیست انگلیسی، در سن 25 سالگی و بر در یک درگیری به دلیل شکستگی جمجمه خود به قتل رسیده است. 

به گزارش فوتبالی، پلیس جمعه شب خودرویی در ناتینگهام شایر پیدا که پیکر نیمه جام سینوت در حالی که از هوش رفته بود در آن یافت شد. سینوت پس از آن به کما رفت و کمی به دلیل شدت جراحات وارده از دنیا رفت و متلاک تاون تایید کرد که این خبر دیدار آنها برابر میک لاور اسپرت را به تاخیر انداخته است. در بیانیه این باشگاه آمده: " ما بسیار متاسف هستیم که باید خبر بدهیم جردن سینوت پیش از 7 عصر امروز دار فانی را وداع گفت. دوستان و خانواده او در ساعات پایانی در کنارش بودند و ما صمیمانه ترین تسلیت ها را در این زمان سخت به آنها ابراز می کنیم. از گزارش پلیس دریافتیم که پس از یک حمله و درگیری شدید در مرکز رتفورد تاون در روز گذشته، جردن به صورت بیهوش و با جمجمه شکسته پیدا شده است. او به بیمارستان منتقل شد و به جراحات او رسیدگی شد. در خبر آمده که وضعیت او بسیار جدی بود و بارها مورد احیا قرار گرفت. پس از انتشار خبر دیدار ما برابر میک لاور به تاخیر انداخته شد. " 

سینوت پیش از این در تیم لیگ برتری هادرسفیلد بازی کرده و در سال 2013 برای اولین بار در رقابت های جام حذفی پیراهن این تیم را بر تن کرده بود. پلیس در حال حاضر تحقیقات خود برای شناسایی قاتل یا قاتلین را آغاز کرده است. 

1070