ناینگولان: اینتری ها با من مثل یک اسباب بازی رفتار کردند

ناینگولان: اینتری ها با من مثل یک اسباب بازی رفتار کردند

پایگاه خبری فوتبالی- راجا ناینگولان این روزها به صورت قرضی در تیم کالیاری توپ می زند. او امروز و در پایان دیدار تیمش مقابل اینترمیلان که با تساوی 1-1 به پایان رسید صحبتهای جالبی را برزبان آورد.

به گزارش فوتبالی، ناینگولان که در بازار تابستانی به صورت قرضی به کالیاری منتقل شده، در دقیقه 78 این دیداربا گلزنی برای کالیاری، بازی را به تساوی کشاند تا تیمش به یک امتیاز ارزشمند مقابل اینتر برسد. در هنگام شادی بعد از گل این بازیکن 31 ساله ، ورزشگاه سن سیرو در سکوت محض فرو رفته بود.

ناینگولان در پایان این بازی در گفتگو با DAZN گفت:« من احترام زیادی برای هواداران اینتر و هم تیمی های سابقم قائل هستم ولی حس می کنم که اینتری ها با من مثل یک اسباب بازی رفتار کردند. از یک سو به خاطر گلی که زدم خوشحالم و از سوی دیگر، خوشحال نیستم چون برای هم تیمی های سابقم بهترین ها را آرزو دارم. چه کسی می داندکه در آینده چه خواهد شد؛ من درحال حاضر تمرکزم را روی بازیهای پیش رو قرار داده ام و از فوتبالم لذت می برم. من هم تیمی های فوق العاده ای دارم و فوتبال خاصی را به نمایش می گذاریم.»

کالیاری بعد از پنج باخت متوالی در تمامی تورنمنتها حالا دو تساوی کسب کرده است و رولاندو ماران، سرمربی این تیم معتقد است که اعمال تغییراتی جزئی در ساختار تیمش در بازی سن سیرو نقش پررنگی در کسب این تساوی ایفا کرده. او در پایان بازی گفت:« من تیم را با سیستم 2-5-3 چیدم و توانستیم بازی را به عرض بکشانیم. کار را برای مهاجمان اینتر سخت کردیم و پاسکاری های آنها را بلوکه کردیم. وقتی صاحب توپ بودیم، توانستیم بازی تحت فشار اینتر را خنثی کرده و آنها را به تلاش بیشتر وابداریم.»

اینتر حالا در سه بازی اخیرش در سری آ به سه تساوی 1-1 دست یافته و سه امتیاز با یوونتوس صدرنشین که امشب با ناپولی بازی می کند، فاصله دارد.

6363