کاوانی - اتلتیکومادرید؛ غیرممکن تر از همیشه

کاوانی - اتلتیکومادرید؛ غیرممکن تر از همیشه

پایگاه خبری فوتبالی- تنها 48 ساعت دیگر تا پایان مهلت بازار زمستانی نقل و انتقالات باقی است و احتمال آنکه ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن (که تا 15 روز دیگر 33 ساله خواهد شد) به اتلتیکو مادرید، تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. سران باشگاه پاری سن ژرمن هرگز حاضر نبودند تا پیشنهاداتی برای این بازیکن را بشنوند ولی از اوایل ماه ژانویه سران اتلتیکومادرید تلاشهای زیادی را برای جذب او انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، کاوانی گزینه اصلی سیمئونه برای تقویت خط حمله تیمش در نیم فصل دوم و پر کردن جای مصدومان تیمش بود ولی به نظر می رسد که سیمئونه باید دست کم در حال حاضر فکر کاوانی را از سرش بیرون کند. از سوی دیگر اتلتیکویی ها قبل از خرید کاوانی، باید یک یا چند بازیکنشان را به فروش برسانند تا بالانس اقتصادی و محدودیت دستمزد بازیکنانشان را تنظیم کنند و در این راستا باید بازیکن ارزشمندی را به فروش برسانند.

روزنامه اکیپ صبح امروز در گزارشی از آخرین پیشنهاد اتلتیکومادرید برای خرید کاوانی به ارزش 18 میلیون یورو خبر داد که به مبلغ درخواستی پاریسی ها (20 میلیون یورو) نزدیک تر است؛ ولی طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس اسپانیا این پیشنهاد نیز رد شده است. حالا گویا سران اتلتیکو پذیرفته اند که در بازار زمستانی قادر به خرید کاوانی نخواهند بود و احتمالا پرونده جذب این مهاجم اروگوئه ای را به فصل تابستان موکول خواهند کرد. در آن زمان کاوانی یک بازیکن آزاد است و می تواند با هر باشگاهی که می خواهد سرمیز مذاکره بنشیند. 

در طول این مدت کاوانی تلاشهای زیادی کرد تا سران پاری سن ژرمن را متقاعد کند تا راضی به فروش او به اتلتیکومادرید شوند ولی دراین مسیر موفق نبود. او حتی حاضر شده بود تا با کاستن از رقم دستمزدش در اتلتیکو، به هر ترتیبی شده برای قطعی شدن انتقالش به تیم مادریدی بکوشد.

این درحالی است که ساعت 23.10 دقیقه چهارشنبه شب، والتر کاوانی، برادر و مدیربرنامه های ادینسون کاوانی در ترمینال 3 فرودگاه پاریس دیده شده بود. او که از روز دوشنبه در شهر مادرید به سر می برد تا تمام تلاشش را برای انجام این انتقال به کار گیرد حالا به پاریس بازگشته است.

6363