دورتموند و تائید جدایی آلکاسر ؛ او دوباره زردپوش می شود

دورتموند و تائید جدایی آلکاسر ؛ او دوباره زردپوش می شود

پایگاه خبری فوتبالی- میشائیل زورک، مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند روز پنجشنبه اعلام کرد که پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی تیمش در بازار نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، او در شرایطی این صحبتها را برزبان آورد که آلکاسر در دفاتر باشگاه ویارئال حضور داشت تا پروسه انتقالش به این باشگاه اسپانیایی را نهایی کند. بدین ترتیب سران باشگاه ویارئال مبلغ 23 میلیون یورو را به دورتموند پرداخت خواهند کرد تا آلکاسر را مال خود کنند. البته این رقم هنوز به صورت قطعی اعلام نشده است ولی در صورتی که آلکاسر با قراردادی 23 میلیون یورویی به ویارئال بپیوندد، گران قیمت ترین بازیکن تاریخ این باشگاه لقب خواهد گرفت.

آلکاسر 26 ساله ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه در فرودگاه شهر والنسیا دیده شد و به نظر می رسد که تا ساعاتی دیگر پس از پشت سرگذاشتن تستهای پزشکی، قراردادش با باشگاه ویارئال را به امضا برساند. روز چهارشنبه بود که مدیران ویارئال با آلکاسر و باشگاه بوروسیا دورتموند به توافق رسیده بودند.

آلکاسر در سال 2018 به صورت قرضی از بارسلونا به بوروسیا دورتموند منتقل شد و در سال 2019 سران دورتموند، او را رسما به خدمت گرفتند. حالا و با جدایی توکو اکامبی ، مهاجم کامرونی ویارئال از این تیم و انتقالش به لیون، سران این باشگاه به دنبال جانشین مناسبی برای او بودند و از همین رو برای جذب آلکاسر دست به کار شدند.

آقای زورک در کنفرانس خبری اش در مورد آلکاسر گفت:« پاکو امروز در تمرینات دورتموند حضور نداشت و ما به او اجازه دادیم تا به اسپانیا سفر کند تا با باشگاه دیگری به مذاکره بپردازد. البته تصمیم گیری دراین رابطه برای ما کار آسانی نبود. ولی ما سیستم بازی مان را به سیستم 1-2-4-3 تغییر دادیم و جیدون سانچو و تورگان هازارد در خط حمله بازی می کنند و در عین حال ارلینگ هالند را هم به خدمت گرفته ایم.» آقای زورک در ادامه به این نکته اشاره کرد که دورتموند در تلاش است که تا قبل از اتمام مهلت بازار زمستانی، امره جان، بازیکن آلمانی یوونتوس را به خدمت بگیرد.

6363