بازگرداندن کاراسکو، تنها راهکار اتلتیکو بعد از ناکامی در جذب کاوانی

بازگرداندن کاراسکو، تنها راهکار اتلتیکو بعد از ناکامی در جذب کاوانی

پایگاه خبری فوتبالی-سران باشگاه اتلتیکومادرید ، امیدهای زیادی داشتند تا در بازار نقل و انتقالات زمستانی، ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرند؛ اما بعد از ناامیدی مادریدی ها در به خدمت گرفتن کاوانی، سیمئونه حالا تنها راهکار برای تقویت خط حمله تیمش را بازگرداندن یانیک کاراسکو به رختکن تیمش می داند.

به گزارش فوتبالی، سران باشگاه اتلتیکومادرید حالا در تلاش هستند تا کاراسکوی بلژیکی را به صورت قرضی به تیمشان منتقل کنند. کاراسکو در فوریه سال 2018 با ترک اتلتیکومادرید به تیم دالیان ییفانگ چین پیوست و حالا سران باشگاه اتلتیکو در حال مذاکره با این باشگاه چینی هستند تا کاراسکو را تا پایان فصل به مادرید بازگردانند. این بازیکن بلژیکی در حال حاضر در مادرید به سر می برد و احتمالا روز جمعه خبر رسمی انتقالش به اتلتیکو منتشر خواهد شد. او در روز جمعه تستهای پزشکی را در اتلتیکو پشت سرخواهد گذاشت و بعد از توافق نهایی دو باشگاه برسر انتقال قرضی او به اتلتیکو، این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بدین ترتیب کاراسکو که در فوریه 2018 به تیم دالیان ییفانگ پیوسته بود، مجددا به اتلتیکو بازخواهد گشت. او در طول دوران حضورش در اتلتیکومادرید 124 بازی برای این تیم برگزار کرد و 23 گل زد و 17 پاس گل داد.

در این میان و مصدومیت مهره های تهاجمی اتلتیکومادرید، سیمئونه و اعضای کادر فنی تیم را برآن داشت تا در بازار زمستانی یک مهاجم قدرتمند را به خدمت بگیرند. آنها امیدهای زیادی به جذب کاوانی داشتند که حالا و درکمتر از 48 ساعت مانده به اتمام مهلت بازار زمستانی، جذب کاوانی عملا غیرممکن به نظر می رسد و با توجه به آنکه کاستا و موراتا در برنامه های سیمئونه جایی ندارند، حالا آنها به هر ترتیبی شده به دنبال یک بازیکن پست 9 هستند و چه کسی بهتر از کاراسکو که تجربه حضور در اتلتیکو را دارد و با سبک کاری سیمئونه آشناست.

اتلتیکومادرید بعد از برگزاری سوپرکاپ اسپانیا در عربستان روزهای متلاطمی را پشت سرمی گذارد؛ باخت در لالیگا مقابل ایبار و تساوی مقابل لگانس و حذف در اولین بازی جام حذفی اسپانیا مقابل کولتورال لئونسا، کار را برای این تیم سخت کرده و این اولین بار از زمان حضور سیمئونه روی نیمکت مربیگری اتلتیکو است که این تیم در جمع 4 تیم صدرنشین لالیگا جایی ندارد.

6363