عنایتی: استقلال قدرتش را به الریان دیکته کرد

عنایتی: استقلال قدرتش را به الریان دیکته کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در مسابقه  با الریان قطرقدرت خود را به حریف دیکته کرد و توانست با پنج گل الریان را که تدارک ویژه‌ای دیده بود را  شکست دهد.             

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، رضا عنایتی اظهار داشت: استقلال برابر الریان به یک پیروزی ارزشمند رسید و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

وی افزود: استقلال در این مسابقه قدرت خود را به حریف دیکته کرد و توانست با پنج گل الریان را که تدارک ویژه‌ای دیده بود را  شکست دهد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال نشان داد بدون توجه به حاشیه‌هایی که برایش شکل گرفت تمرکز خود را معطوف به دو مسابقه خود در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا کرد و مزد خود را گرفت.

عنایتی تصریح کرد:خط حمله استقلال در مقابل الریان فوق‌العاده کار کرد و شیخ دیاباته، مهدی قائدی و ارسلان مطهری توانایی‌های فنی‌شان را به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی ثابت کرد شجاعت فراوانی دارد و به بهترین شکل ممکن تیمش را برای این مسابقه در زمین آرایش داد و حالا او کار راحت‌تری را پیش رو خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال از حالا باید تمرکزش را روی مسابقات لیگ برتر و بازی با نفت مسجد سلیمان بگذارد تا این نتایج را در مسابقات داخلی ادامه دهد.

7413