خشم رئیس اتلتیکو: نه عدالتی هست و نه شفافیتی؛ باز هم از وار حمایت کنید!

خشم رئیس اتلتیکو: نه عدالتی هست و نه شفافیتی؛ باز هم از وار حمایت کنید!

پایگاه خبری فوتبالی- انریکه سرسو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید در پایان دربی شهر مادرید که با باخت 0-1 تیمش به پایان رسید، با عصبانیت تمام به انتقاد از عملکرد داوری و تکنولوژی وار پرداخت.

به گزارش فوتبالی،  آقای سرسو در گفتگو با مووی استار حسابی کلافه بود و اعتراض اصلی اش به صحنه جنجالی نیمه اول بازی بود که از نظر اتلتیکویی ها، سرخیو راموس برروی آلوارو موراتا مرتکب خطای پنالتی شد.

رئیس اتلتیکومادرید در این رابطه گفت:« دلیل استفاده از تکنولوژی وار، بازبینی این تیپ برخوردهاست. از نظر من یک خطای پنالتی واضح اتفاق افتاد. سوت زدن پنالتی دراین سبک بازیها خیلی سخت است ولی نه از عدالت خبری بود و نه از شفافیت. کار سختی است؛ چون داور ممکن است صحنه را دیده باشد و ممکن هم هست که ندیده باشد؛ در این برخورد، باید با تکنولوژی وار صحنه بازبینی می شد ولی این اتفاق نیفتاد. تکنولوژی واری که همه ما دوستش داریم، برای بازبینی همین دست صحنه هاست. حالا باز هم به حمایت از وار ادامه دهید.»

او در ادامه با آنالیز عملکرد شاگردان سیمئونه دراین بازی گفت:« اتلتیکو در نیمه اول فوق العاده بود و فقط گل کم داشت. در نیمه دوم ما باز هم کار را خوب دنبال کردیم؛ تا به صحنه ای رسیدیم که منجر به گل رئال مادرید شد. به نظرم این تنها موقعیت واضحی بود که رئالی ها در این بازی داشتند.» آقای سرسو با اشاره به عملکرد موراتا دراین بازی و عصبانیتش در هنگام تعویض گفت:« موراتا بازی خوبی را انجام داد. او رئالی ها را دیوانه کرده بود. اما یک مصدومیت این چنینی می تواند روند بازی را تغییر دهد.»

رئیس باشگاه اتلتیکو در بخش پایانی صحبتهایش به حمایت از سیمئونه پرداخت و گفت:« سیمئونه سرمربی ای است که بیشترین جامها را با اتلتیکو فتح کرده و به این روند ادامه خواهد داد. ال چولو قوی تر از همیشه است.»

6363