مدیربرنامه کاوانی: سرسو کی هست؟ چه کاره است؟

مدیربرنامه کاوانی: سرسو کی هست؟ چه کاره است؟

پایگاه خبری فوتبالی- والتر گوگلیلمون، برادر و مدیربرنامه های ادینسون کاوانی با رفتار تندی پاسخگوی صحبتهای اخیر انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید شده است.

به گزارش فوتبالی، این طور به نظر می رسد که با وجود منتفی شدن انتقال کاوانی از پاری سن ژرمن به اتلتیکومادرید در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی جنجال بر سر این ماجرا همچنان ادامه دارد. ساعاتی پیش انریکه سرسو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید در صحبتهایی اعلام کرده بود که در آینده در مورد دلایلی که کاوانی نهایتا به تیمش منتقل نشد، صحبت خواهد کرد و تاکید کرده که مردم در آن زمان و با دانستن حقایق، حق را به او خواهند داد. و حالا والتر گوگلیلمون، برادر و مدیربرنامه های کاوانی پاسخگوی صحبتهای سرسو شده است.

در روزهای پایانی بازار زمستانی شنیده می شد که توافقات نهایی برسر انتقال کاوانی از پاری سن ژرمن به اتلتیکومادرید حاصل شده و همه در انتظار خبر رسمی این انتقال بودند که ناگهان اعلام شد که این انتقال صورت نخواهد گرفت و گزارشهای منتشره در اسپانیا حکایت از آن داشت که مدیربرنامه های کاوانی در لحظات پایانی، درخواست کمیسیون و پاداشهای مضاعفی داشته و سران اتلتیکو به همین خاطر کلا بیخیال جذب این مهاجم اروگوئه ای شده اند.

حالا برادر کاوانی در گفتگو با کادناسر در این باره واکنش نشان داده و گفته:« انریکه سرسو کی هست؟»و حضور سرسو در روند مذاکرات برسر انتقال ادینسون به رختکن اتلتیکو را تکذیب کرده و گفته:« من در طول این یک ماه هرگز او را ندیدم. اصلا نمی دانم که چه کاره هست؟» و درعین حال سران اتلتیکو را مقصر اصلی انجام نشدن این انتقال دانسته و گفته:« حالا آنها باید به هوادارانشان توضیح بدهند که چه شد که ادی به تیمشان نرفته.»

او ادامه داد:« کاوانی آماده بود تا در اتلتیکو دستمزدی کمتر از پاری سن ژرمن بگیرد؛ سران اتلتیکو نتوانستند هزینه اقتصادی کلی این انتقال را فراهم کنند و پاری سن ژرمن هم حاضر نشد تا از رقم مدنظرش برای فروش کاوانی کوتاه بیاید. سران اتلتیکو نتوانستند این انتقال را قطعی کنند.» او در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« فکر می کنید وقتی که ادی یک ماه در پاری سن ژرمن بازی نکرده ، من می آیم و انتقال او را به خاطر دریافت کمیسیون لغو می کنم تا ادینسون نتواند رویای حضورش در اتلتیکو مادرید را محقق کند؟ با این همه جنجالی که در پاری سن ژرمن بپا شد؟! اگر به خاطر پول بود، ادینسون کاوانی به انگلیس می رفت و پیراهن یونایتد یا چلسی را می پوشید.»

6363