پایگاه خبری فوتبالی- امروز آگهی مزایده ای در سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت که صادق درودگر در گفت و گو با فوتبالی درباره ابهامات در جزییات این آگهی مزایده صحبت کرد.
به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال امروز خبری را روی سایت خودش منتشر کرد که طبق آن اطلاعیه، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد مزایده عمومی واگذاری تبلیغات محيطى را بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی از طریق فراخوان عمومی اجرا کند. آدرسی که برای محل دریافت اسناد ذکر شده به نام سازمان اقتصادی فوتبال و جایی غیر از فدراسیون فوتبال است و همین ماجرا کمی عجیب به نظر می رسد. در همین راستا خبرنگار فوتبالی با صادق درودگر رئیس تبلیغات فوتبال ایران در خصوص آگهی مزایده فدراسیون فوتبال، آدرسی که در این اطلاعیه ذکر شده و این که آیا این آگهی ها نیاز به تایید مجمع یا فدراسیون فوتبال دارد صحبت کرد. درودگر در پاسخ گفت: خود فدراسیون فوتبال در این رابطه از قبل تصمیم گیری کرده بوده و مکان مشخص شده هم با مصوبه هیات رییسه توسط فدراسیون در اختیار ما قرار داده شده است.
درودگر در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این قراردادی برای تبلیغات محیطی نداشتیم، گفت: قرارداد قبلی مربوط به بازی های لیگ بود و قرارداد جدید مربوط به تیم های ملی است.
درودگر در خصوص این که چقدر این تبلیغات می تواند برای فدراسیون فوتبال در آمد زایی کند اعلام کرد: کارشناسان باید نظر دهند. غیر قابل پیش بینی است و در این خصوص نمی توان رقم خاصی را پیش بینی کرد.
4344