واکنش ها به جنگ علنی مسی با بارسلونا؛ لئو در راه جدایی؟

واکنش ها به جنگ علنی مسی با بارسلونا؛ لئو در راه جدایی؟

پایگاه خبری فوتبالی - درگیری لفظی شدید میان اریک آبیدال بازیکن اسبق و یکی از مدیران بارسلونا و لیونل مسی ستاره آرژانتینی به نظر می رسد که به جاهای باریکی کشیده شده است.

به گزارش فوتبالی، ابیدال در ابتدا بازیکنان بارسلونا را به کم کاری متهم کرد و بعد از ان مسی در جواب به او گفت که حرفهایش درست نبوده است و باید از بازیکنانی که از نظر او کم کاری کرده اند، اسم ببرد. این جنجال بزرگ با بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان همراه شده و حتی لوبو کاراسکو بازیکن اسبق بارسلونا شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفت:"برای اولین باری است که یک پای مسی را بیرون از بارسلونا می بینم."

واکنش رسانه های جهان به درگیری لفظی آبیدال و مسی را با هم مرور می کنیم.

دیلی میل: نشریه انگلیسی تیتر "جنگ داخلی در نیوکمپ" را برای این اختلافات انتخاب کرده است.

میرر: دیگر روزنامه انگلیسی به مسئله اخراج والورده اشاره کرده و گفته است:" مسی جواب آبیدال را در مورد اخراج ارنستو والورده داد."

گاردین: این نشریه انگلیسی هم به اختلافات مدیریتی اشاره کرده است:" پس از واکنش مسی به آبیدال، بارسا به بحران رفت."

سان: این روزنامه بریتانیایی نیز از بازی لفظی با اسم بارسلونا استفاده کرده و به جای کلمه بارسلونا از کلمه "بارفایت" (جنگ بارسلونا) استفاده کرده است.

اکیپ: نشریه معتبر فرانسوی هم طغیان بازیکن آرژآنتینی را این گونه بازتاب داده است:" مسی جنگ مقابل آبیدال را آغاز کرد."

گاتزتا دلوا اسپورت: روزنامه ایتالیایی نیز به جنگ لفظی شماره 10 و مدیر ورزشی بارسلونا این گونه واکنش نشان داد:" مسی مقابل آبیدال، جنگ در بارسلونا بالا گرفت."

اوجوگو: نشریه پرتغالی نیز به علنی شدن اختلاف درونی در باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد: "دریگری در بارسلونا. مسی به صورت علنی پاسخ حرف های ابیدال را داد."

اوله: نشریه آرژانتینی نوشته که مسی در اینستاگرام پاسخ تندی داده و تیتر زده است:"پاسخ شدید مسی به آبیدال."

گلوب اسپورت: روزنامه برزیلی هم این تیتر را انتخاب کرده است:" مسی در مورد رفتار بازیکنان نظر داد و مسی جوابش را داد."