جلسه کاپیتانهای بارسلونا و حمایت تمام قدشان از مسی

جلسه کاپیتانهای بارسلونا و حمایت تمام قدشان از مسی

پایگاه خبری فوتبالی- شب گذشته اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا صحبت هایی را برزبان آورد که ممکن است برایش گران تمام شوند.

به گزارش فوتبالی، اندکی بعد از انتشار صحبتهای آبیدال در رسانه های ورزشی بود که لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا در صفحه رسمی اش در اینستاگرام به تندی پاسخگوی او شد و حالا احتمال می رود که همین امروز، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه کاتالان، آبیدال را از سمتش برکنار کند.

امروز و قبل از آغاز جلسه تمرینی بارسلونا، جلسه ای اورژانسی میان کاپیتان های بارسلونا برگزار شد و در آن به بررسی اتفاقات یک روز اخیر  که صحبتهای جنجالی آبیدال در کانون این جنجالها بود، پرداخته شد. در این جلسه، کاپیتان های بارسلونا، یعنی لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و سرخی روبرتو حضور داشتند و کاپیتان های تیم به یک صدا و به نمایندگی از تمام بازیکنان تیم از لیونل مسی و پاسخ قاطعی که به اظهارات آبیدال داده بود حمایت کردند. 

بدین ترتیب این طور به نظر می رسد که اعضای رختکن بارسلونا با ابراز حمایت از مسی، نسبت به صحبتهای آبیدال موضع گیری کردند و حالا انتظار می رود که در ساعات آینده، یا آبیدال از سمتش استعفا دهد و یا رئیس باشگاه او را برکنار کند تا این جنجال در همین جا خاتمه پیدا کند.

آبیدال در صحبت های اخیرش اعلام کرده بود که تعدادی از بازیکنان بارسلونا زیر نظر ارنستو والورده، سرمربی سابق تیم، چندان تلاش نمی کردند و همین جمله با واکنش مسی همراه شد؛ مسی در اینستاگرامش در واکنش به این صحبت آبیدال نوشت:« اگر چنین حرفی می زنی، از این بازیکنان اسم ببر. چون درغیر این صورت، گناه را گردن همه می اندازی» و در عین حال از او خواسته بود تا در سمتش به عنوان مدیر ورزشی باشگاه، متعهد به انجام مسئولیتها و وظایفش باشد؛ همانطور که بازیکنان مسئول عملکردشان در زمین چمن هستند.

6363