رونالدو: فکر می کردم در 35 سالگی در مادیرا ماهیگیری کنم!

رونالدو: فکر می کردم در 35 سالگی در مادیرا ماهیگیری کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو چهارشنبه 35 ساله شد. ستاره پرتغالی یوونتوس در تورین تولدش را جشن گرفت اما در تماسی ویدئویی با کانال 11 پرتغال در مورد روز تولدش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مجری از رونالدو پرسید که وقتی بچه بوده فکر می کرده که در سن 35 سالگی چه کار می کند، با خنده جواب داد:" فکر می کردم در مادیرا (زادگاهش) ماهیگیری می کنم. هرگز فکر نمی کردم که در شرایطی باشم که اکنون هستم. می خواستم که بازیکن حرفه ای باشم اما فکر نمی کردم که همه چیزهایی که بردم را ببرم."

بازیکن پرتغالی هر چند که چهار بار فاتح چمپیونزلیگ شده اما می خواهد با یوونتوس هم قهرمان اروپا شود:" بازی کردن در یووه به من این شانس را می دهد تا دوباره قهرمان اروپا شوم. می دانیم که خیلی مشکل است و به عوامل زیادی بستگی داررد اما احتمالش وجود دارد چون تیم خوبی داریم و باید مرحله به مرحله حرکت کنیم."

شماره هفت یوونتوس بهترین بازی دوران فوتبالش را بازی پلی آف مقابل سوئد که به صعود به جام جهانی 2014 منجر شد، عنوان کرد و بهترین گلش را ضربه برگردان به یوونتوس در آوریل 2018 با پیراهن رئال مادرید دانست. وی اظهار داشت :" آسان نیست که یکی را انتخاب کنم اما گل برگردان از همه مشکل تر بود."

رونالدو با مانیش بازیکن اسبق تیم ملی پرتغال صحبت کرد و گفت که اجرا برای او چندان هم بد نیست و قول داد که روزی مهمان حضور کانال 11 باشد چرا که این شبکه یکی از شبکه های محبوبش است.