سکوت ترسناک ژاوی؛ خشم شدید از صحبتهای آبیدال

سکوت ترسناک ژاوی؛ خشم شدید از صحبتهای آبیدال

پایگاه خبری فوتبالی- اخیرا اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا و هم تیمی سابق ژاوی در رختکن این تیم، صحبتهای عجیب و غریبی را برزبان آورد که طوفان بزرگی در باشگاه کاتالان به راه انداخت؛ او در بخشی از این مصاحبه درمورد برکناری ارنستو والورده از سمت مربیگری این تیم، به برخی از بازیکنان تیم طعنه زد که عصبانیت و واکنش لیونل مسی را به همراه داشت و در بخش دیگری هم هرگونه مذاکره با ژاوی برای جانشینی والورده و حضور روی نیمکت مربیگری بارسا را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، آبیدال در بخشی از صحبتهایش اعلام کرد که بارسلونا هیچ پیشنهاد رسمی ای به ژاوی ارائه نکرده و اگر ژاوی چنین مدرکی دارد، رو کند؛ چون او چنین مدارکی را ندیده.. او درعین حال کارنامه مربیگری ژاوی را زیر سوال برده و صحبتهای عجیبی علیه اسطوره سابق باشگاه بارسا برزبان آورد.

حالا و بعد از این صحبتها ژاوی حسابی از آبیدال عصبانی شده ؛ هرچند که ترجیح داده تا در شرایط خشم دراین رابطه صحبتی نکند. او تمایلی نداشته که در شرایط عصبانیت پاسخگوی صحبتهای آبیدال شود ولی از شنیدن حرفهای او حسابی حیرت زده و درعین حال دلخور شده است. 

البته این بدان معنا نیست که ژاوی ، سرمربی جوان باشگاه السد قطر، درمقابل این رفتار عجیب سکوت خواهد کرد؛ ولی گویا قصد نداشته که بلافاصله و درشرایط عصبانیت پاسخگوی آبیدال شود. 

این احتمال هم وجود دارد که ژاوی در کنفرانس خبری اش بعد از مصاف السد مقابل الخریطیات که امروز در جام امیر قطر برگزار خواهد شد، دراین رابطه پاسخی جزئی به سوالات خبرنگاران داده و یا به صورت دراین باره اظهارنظر کند.

6363