پرز، مهاجم مدنظر بارسلونا برای تقویت خط حمله شان

پرز، مهاجم مدنظر بارسلونا برای تقویت خط حمله شان

پایگاه خبری فوتبالی- بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو که با باخت آبی اناری ها مقابل حریف و حذفشان از جام حذفی اسپانیا همراه بود، نشان داد که بارسا به جذب اورژانسی یک مهاجم نیاز مبرمی دارد.

به گزارش فوتبالی، راندمان مهاجمان بارسلونا در مقابل دروازه حریفان ضعیف است و همین باعث شد تا تیم کیکه ستین از گردونه رقابتهای جام حذفی اسپانیا کنار برود. در حال حاضر مدیران بارسلونا به درخواست سرمربی شان در جستجو برای یافتن یک مهاجم هستند تا بتوانند جای خالی عثمان دمبله را که این روزها به دلیل مصدومیت از میادین ورزشی به دور است پر کنند. این درحالی است که عثمان دمبله سه شنبه آینده در فنلاند زیرتیغ جراحی خواهد رفت و تا پایان فصل از میادین ورزشی به دور خواهد بود. حالا و با تائید این پرونده توسط کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اسپانیا، بارسلونا می تواند برای خرید یک مهاجم دست به کار شود.

البته خرید این بازیکن جدید، چارچوب و محدودیتهای مشخصی دارد: این بازیکن باید در اسپانیا بازی کند یا بدون تیم باشد که همین شرط حق انتخاب را برای بارسایی ها محدود می کند. تا پیش از این بارسایی ها بازیکنانی مثل آنخل (مهاجم 32 ساله ختافه) را زیر نظر داشتند که دراین فصل 13 گل برای تیمش زده و مبلغ جدایی زودهنگامش 10 میلیون یورو است و دیگر گزینه مدنظرشان استوانی، مهاجم 33 ساله خیرونا بود که دراین فصل 20 گل زده ورقم جدایی زودهنگامش 25 میلیون یورو است ولی حالا نظر آنها به لوکاس پرز جلب شده است.

پرز، مهاجم 31 ساله آلاوز تا به اینجای فصل 8 گل به ثمر رسانده و مبلغ جدایی زودهنگامش 20 میلیون یورو است و به نظر می رسد که گزینه بهتری برای تقویت خط حمله بارسلوناست. اینطور به نظر می رسد که سران باشگاه آلاوز حاضر باشند تا با قیمت به مراتب کمتری نسبت به رقم درج شده در بند جدایی زودهنگام این بازیکن پای میز مذاکره بنشینند، کاری که سران ختافه و خیرونا حاضر به انجامش نیستند.

کیکه ستین ، سرمربی بارسلونا از مدیران باشگاه خواسته تا یک مهاجم برای او خریداری کنند؛ هرچند که او در گفتگوهایش اعلام کرده که اگر مهاجمی به رختکن تیمش اضافه نشود هم با همین تیم فصل را دنبال خواهد کرد.

6363