مربی سابق منچستر یونایتد: لینگارد شبیه اینیستا است

مربی سابق منچستر یونایتد: لینگارد شبیه اینیستا است

پایگاه خبری فوتبالی – رنه مئولنستین، مربی سابق منچستر یونایتد گفته جسی لینگارد ویژگی‌هایی شبیه به آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا دارد.

لینگارد بیش از 12 ماه است که نتوانسته در لیگ برتر گل بزند. او در این مدت تنها دو گل به ثمر رسانده که در لیگ اروپا و جام حذفی بوده است.

انتقادات از او بالا گرفته، و آمدن برونو فرناندس هم احتمالا باعث نیمکت‌نشینی او خواهد شد. مئولنستین در دورانی که دستیار مربی در منچستر یونایتد بود، کمک کرد که این بازیکن 27ساله در آکادمی یونایتد پرورش یابد. او می‌گوید: «جسی به چندین باشگاه قرض داده شد و سپس برگشت. به نظرم لوییس فان‌خال در آن هنگام مربی تیم بود. لوییس بسیار طرفدار آوردن بازیکنان جوان از آکادمی بود. جسی هم ناگهان فرصت بازی در تیم اصلی را پیدا کرد. مارکوس رشفورد هم همین‌طور. شما برای این موضوع به شانس نیاز دارید و البته برخی مربیان این امکان را در اختیارشان قرار می‌دهند. جسی همیشه ویژگی‌هایی در بازی‌اش داشته که اینیستا برای بارسلونا داشته است.»

او درباره افت این بازیکن می‌گوید: «جسی به نظرم بازیکنی است که مهارش برای بازیکنان رقیب بسیار سخت است. به نظرم موضوع بیشتر به اعتماد به نفس او برمی‌گردد. به عنوان مربی باید این را متوجه شوید و بگویید: باشد، چه زمانی بهترین بازی‌ات را انجام دادی؟ چه زمانی بیشترین گل‌ها را زدی؟ چرا حالا این اتفاق نمی‌افتد؟»

8444