رکوردهایی که اینتر می‌تواند مقابل میلان بشکند

رکوردهایی که اینتر می‌تواند مقابل میلان بشکند

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر یکشنبه در حالی به مصاف میلان می‌رود که می‌تواند چندین رکورد را جابجا کند.

این 171امین دربی دلا مادونینا در سری آ خواهد بود، و 201امین دربی میلان در تاریخ. فاصله دو تیم در حال حاضر 19 امتیاز است. اینتر در لیگ پایین‌تر از یوونتوس است و در بازی با میلان میزبان خواهد بود.

آنتونیو کونته می‌تواند اولین مربی اینتر شود که دو دربی اول خود را بدون دریافت گل می‌برد. اینتر همچنین به دنبال چهارمین پیروزی پیاپی در دربی است، چیزی که از سال 1985 تاکنون تجربه‌اش نکرده است. در آن سال، اینتر 5 دربی پیاپی را برد.

اینتر دیدار رفت را با نتیجه دو بر صفر برد، و حالا می‌تواند روند شکست‌ناپذیری‌اش مقابل میلان در سری آ را به هفت دیدار برساند.

اینتر همچنین تنها دو بازی تا رسیدن به رکوردی فاصله دارد که در سال 1938 به جا گذاشت. آنها در آن هنگام در 10 بازی خانگی پیاپی مقابل میلان (در تمامی رقابت‌ها) شکست نخوردند.

اما میلان در 14 بازی با اینتر در ماه فوریه، تنها دو باخت داشته است. زلاتان ایبراهیموویچ، بازیکن میلان که سابقه بازی در اینتر را هم دارد، مقابل تیم سابقش در هفت بازی پنج گل زده است. اما در سوی دیگر، روملو لوکاکو در اولین بازی‌اش برابر میلان گل زد، و اگر باز هم گل بزند، ششمین بازیکنی می‌شود که در دو دربی اولش برابر میلان گل‌زنی کرده است. زلاتان ایبراهیموویچ (زمانی که در اینتر بود)، یوری ژورکائف، رونالدو، دیه‌گو سیمئونه، و دیه‌گو میلیتو پنج بازیکن دیگر این لیست هستند.

8444