پروژه خرید مهاجم در بارسلونا ادامه دارد؛ لوکاس پرز گزینه اصلی

پروژه خرید مهاجم در بارسلونا ادامه دارد؛ لوکاس پرز گزینه اصلی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از آن که کوپا دل ری را از دست داد، باید روی لالیگا تمرکز کند. در حال حاضر بارسا با سه امتیاز کمتر از رئال مادرید در رده دوم لیگ اسپانیا جای گرفته است. اولین آزمون فردا شب مقابل بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر کیکه ستین سرمربی بارسلونا هنوز نمی داند که آیا می تواند مهاجمی جدید را به خدمت بگیرد یا نه. بارسلونا گزینه های مختلفی را زیر نظر گرفته است. اسپورت در گزارشی به لورن، ویلیان ژوزه و لوکاس پرز به عنوان گزینه های تیم کاتالان اشاره کرده است. گفته می شود که بتیس مشکلی برای فروش لورن ندارد اما در مورد ویلیان راضی به انتقال نخواهد شد. رقم فسخ قرارداد لوکاس پرز با الاوز نیز 15 میلیون یورو خواهد بود. 

موندودپورتیوو نیز گزارش داده است که لوکاس پرز گزینه محبوب مدیران بارسلوناست چرا که خریدش روی نقل وا نتقالات تابستانی تاثیری نخواهد گذاشت و بارسا در تابستان با خیال راحت می تواند به سراغ گزینه هایش همچون اوبامیانگ و لوتارو مارتینز برود. مهاجم آرژانتینی اینتر گزینه اصلی بارسا برای خرید در تابستان است در حالی که قرارداد اوبامیانگ با آرسنال در سال 2021 به اتمام می رسد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.