زیدان پیش از تمرین رئال مادرید با خودرویی دیگر تصادف کرد

زیدان پیش از تمرین رئال مادرید با خودرویی دیگر تصادف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید پیش از ورود به تمرین برای اماده سازی بازی یکشنبه مقابل اوساسونا دچار یک سانحه رانندگی جزئی شد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در یک میدان و در زمانی که می خواست خودش را به تمرین برساند با یک خودروی آئودی تصادف کرد. هر چند که زیزو مقصر به نظر می رسید اما تصادف چندان جدی نبود و به نظر می رسد که با صافکاری و نقاشی به صورت جزئی، مسئله کامل حل شود.

زیدان از خودروی خود پیاده شد تا مدارک بیمه را با مالک خودروی دیگر معاوضه کند و بعد از آن به تمرین رئال مادرید برسد. سرمربی رئال مادرید بدون مشکل به جلسه تمرینی رسید و در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل اوساسونا نیز حضور پیدا خواهد کرد.

رئال مادرید که در حال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار گرفته امیدوار است که با پیروزی مقابل اوساسونا بتواند همچنان در صدر جدول بماند. اوساسونا پس از چندین سال غیبت در لالیگا دوباره میزبان رئال مادرید خواهد بود که هواداران این تیم استقبال گرمی از این بازی به عمل خواهند آورد. رئال مادرید به پیروزی در این بازی نیاز مبرمی دارد تا شکست دردناک مقابل سوسیه داد و حذف از کوپا دل ری را فراموش کند.