کونته: امتیاز میلان می بایست به مراتب بیش از اینها می بود

کونته: امتیاز میلان می بایست به مراتب بیش از اینها می بود

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کونته، سرمربی موفق اینتر  در آستانه جدال حساس و جذاب تیمش مقابل اینتر، به این نکته اشاره کرده که فاصله 19 امتیازی میان این دوتیم در جدول سری آ، قابل اعتماد نیست.

به گزارش فوتبالی، دربی شهر میلان فردا ساعت 19.45 به وقت اروپای مرکزی (22.15 به وقت ایران) برگزار خواهد شد و آنتونیو کونته درکنفرانس خبری قبل از این بازی در مورد این جدال حساس اظهار نظر کرده است.

کونته در این رابطه گفته:« اولین مصاف ما در نیم فصل اول، در هفته چهارم سری آ برگزار شد و هیچ یک از دو تیم نمی دانستند که چه فصلی در انتظارشان است. در آن زمان مارکو جیامپائولو هدایت میلان را در دست داشت و حالا استفانو پیولی سرمربی روسونری است و هر دو تیم دستخوش تغیرراتی شده اند. ما حالا در جریان بازیها هستیم و حالا ایده بهتری داریم که مسیر را چطور باید طی کنیم.»

اینتر در شرایطی در این دربی به میدان خواهد رفت که 19 امتیاز بیشتر از تیم رقیب دارد ولی کونته معتقد است که شایستگی میلان دراین فصل بیشتر ازاینها بوده است:« من فقط می توانم بگویم که میلان سزاوار امتیازاتی به مراتب بیشتر از این که می بینیم، بوده است. آنها تیم خوبی هستند و قهرمانی مثل ایبراهیموویچ را دراختیار دارند که اعتماد به نفس وتجربه را به این تیم آورده. فکر می کنم حضور زلاتان سطح جذابیت این بازی را افزایش خواهد داد و من همیشه با بهترین ها روبرو می شوم. فکر می کنم این بازی، لحظه مملو از احساسی برای ایبرا هم باشد. دربی همیشه خطرات پنهانی دارد و ما باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم و با جدیت و فروتنی به میدان برویم. تمرکز ما باید برروی کسب هر سه امتیاز بازی باشد. در دربی فقط سختی کار بیشتر می شود؛ چون انگیزه های زیادی برای پیروزی در این بازی وجود دارد؛ دقیقا مثل دربی لندن یا تورین.»

کونته درمورد احتمال حضور اریکسن دراین بازی گفت:« ما اریکسن را به خدمت گرفتیم، چون ویژگی های او با سبک فوتبالی ما جور است. لیگ ایتالیا تاکتیکی تر از سایر لیگهاست پس او به کمی زمان نیاز دارد تا با تغییرات تطبیق بیابد. امیدوارم که این وفق یافتن زمان زیادی طول نکشد چون ما به او نیاز داریم. اریکسن بازیکن زبلی است و فوتبال را خوب درک می کند و ما خوشحالیم که او را در اختیار داریم. »

این سرمربی ایتالیایی درمورد تجربه مربیگری در فوتبال انگلیس گفت:« من تجربه فوق العاده ای در انگلیس داشتم و لیگ انگلیس یکی از مهمترین لیگهای دنیاست. شما می توانید بازیکنان بامهارت زیادی را دراین لیگ ببینید و ما بهترین فرصت را یافتیم تا بازیکنانی را از لیگ برتر به خدمت بگیریم. این تصمیمی تاکتیکی بود که جدای از کیفیت این بازیکنان، جدیتشان را هم به رختکن تیممان بیاوریم.»

6363