خشم هواداران از شوخی ستاره تاتنهام با کرونا

خشم هواداران از شوخی ستاره تاتنهام با کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - دله الی ستاره انگلیسی تاتنهام با ویدئویی که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، جنجال زیادی به راه انداخته است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن تاتنهام در حالی که در فرودگاه هیترو منتظر پرواز به دبی بود، ویدئویی منتشر کرد اما نحوه برخورد وی در این ویدئو مناسب نیست و به همین خاطر برخی این بازیکن را به نژادپرستی متهم کرده اند. این بازیکن در حالی که دوربین خود را به سمت یک فرد اسیایی گرفته که مثل خودش در سالن انتظار فرودگاه نشسته است، نوشته است:" کرونا کجاست؟ لطفا با صدای بلند به این گوش بدهید. این ویروس به سرعت در حال سرایت به من است."

دله الی در این ویدئو ماسک به صورتش زده تا صورتش را بپوشاند. بعد از آن که کاربران از دله الی عصبانی شدند، او پیام دیگری منتشر کرد و گفت:" مجبورم که از شما صادقانه عذرخواهی کنم. هرگز قصدم این نبود که به کسی حمله کنم."

ویروس کرونا که تا کنون بیش از 900 قربانی گرفته، از منطقه ووهان در چین به دنیا سرایت کرده است و به همین خاطر این منطقه در حال حاضر در قرنطینه بسر می برد. در حال حاضر اکثر پروازها در کشورهای مختلف به چین یا بعرکس لغو شده تا از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری شود.