رونالدو نازاریو: هرگز نمی‌خواستم از بارسلونا بروم

رونالدو نازاریو: هرگز نمی‌خواستم از بارسلونا بروم

پایگاه خبری فوتبالی – رونالدو، اسطوره برزیلی گفته که هرگز قصد نداشته بارسلونا را ترک کند. او حتی با این تیم بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده بود تا این که اینتر برای خریدش پیشنهاد داد.

او در تنها فصل حضور در بارسلونا فوق‌العاده کار کرد و تبدیل به پدیده شد. خوان گاسپرت، رییس سابق بارسلونا گفت که قصد نداشت رونالدو را بفروشد، اما مبلغ 27 میلیون دلار که برای جذب او پیشنهاد شد (و رکوردی در آن زمان بود) او را مجبور به فروش این بازیکن کرد.

حالا رونالدو گفته است: «من قرار بود در پایان فصل قراردادم را تمدید کنم. من به اردوی برزیل رفتم. پنج روز بعد، به من زنگ زدند و گفتند نمی‌توانند قراردادم را تمدید کنند. موضوع اصلا در دست من نبود. من می‌خواستم بمانم. اگر باشگاه آن‌طور که فکر می‌کردم برای من ارزش قائل نبود، دیگر کاری از دست من برنمی‌آمد. من دوست داشتم بمانم، اما تصمیم نهایی با من نبود.»

جالب آن که رونالدو بهترین دوران بازی‌اش را در رئال مادرید گذراند. رئال او را در سال 2002 خریداری کرد. این بازیکن در 177 بازی در رئال 104 گل زد. او گفت: «من در کنار روبرتو کارلوس در برزیل بازی کرده بودم، و او به من از تجربیاتش در مادرید گفت. این حرف‌های او در ذهنم ماند، و پس از چند سال می‌خواستم از نزدیک ببینم که چه خبر است.

من به مادرید آمدم و باشگاه از آن چیزی که روبرتو به من گفته بود هم بزرگ‌تر بود. آن‌جا رئال مادرید بود. انتظارات زیادی از من می‌رفت و فشار بالا بود. همچنین بهترین بازیکنان دنیا هم آن‌جا بودند. در نهایت ما نمایشی سرگرم‌کننده مهیا کردیم، و نحوه تجارت در فوتبال را تغییر دادیم.»

8444