شرط جدید بایرن مونیخ برای حفظ ستاره بارسلونا

شرط جدید بایرن مونیخ برای حفظ ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به نظر نمی رسد که برای فصل آینده روی فیلیپه کوتینیو برزیلی حساب کند. کاتالان ها برای خرید این بازیکن از لیورپول 160 میلیون یورو هزینه کردند اما عملکرد وی موفقیت آمیز نبود.

به گزارش فوتبالی، کوتینیو در تابستان گذشته به صورت قرضی با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد اما حالا دیلی اکسپرس گزارش داده است که با درخواست بایرن، قیمت این بازیکن کاهش پیدا خواهد کرد و به 80 میلیون یورو می رسد. در حقیقت کوتینیو از ماندن در بایرن مونیخ استقبال کرده است اما به شرطی که بارسا حاضر شود تا تخفیف قابل توجهی به باواریایی ها بدهد. 

لیورپول از زمان فروش کوتینیو توانست روزهای خوشی را تجربه کند. سرخ های آنفیلد بدون بازیکن برزیلی به دو فینال پیاپی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و سال گذشته در مادرید به قهرمانی چمپیونزلیگ رسیدند. به نظر می رسد که تقدیر و سرنوشت آن طور که باید و شاید برای این بازیکن خوب پیش نرفته است، چرا که به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ لالیگا نتوانست در بارسلونا جا بیافتد و از سویی دیگر در حال حاضر قیمتش هم به شکل قابل توجهی کاهش یافته و به نیمی از مبلغی رسیده که کاتالان ها برای جذب او در زمستان دو سال پیش پرداختند.