واکنش اداره پست ایتالیا به شوخی سرمربی یوونتوس

واکنش اداره پست ایتالیا به شوخی سرمربی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- شرکت پست ایتالیا با انتشار بیانیه ای پاسخگوی شوخی مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس شده است.

به گزارش فوتبالی، مائوریتسیو ساری اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده بود که کارمندان اداره پست به اندازه سرمربیان فوتبال تحت فشار نیستند و همین اظهارنظر حالا برای این سرمربی ایتالیایی دردسرساز شده است.

اخیرا بعد از باخت یوونتوس مقابل هلاس ورونا، بینکونری صدر جدول سری آ را از دست داد و ساری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا بعد از این اتفاق احساس تحت فشار بودن می کند یا خیر، او از سر شوخ طبعی پاسخی داد که حالا بازتاب گسترده ای داشته است. بعد از این هم خبری مبنی بر شام مشترک ساری با آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی این باشگاه منتشر شد و همه اینها گمانه زنی ها در مورد احتمال برکناری ساری و بازگشت ماسیمیلیانو الگری به نیمکت مربیگری بینکونری را قوت داد

 اما حالا ساری در صحبتهایی اعلام کرده که برنامه برای این شام از مدتها قبل چیده شده بود ولی این صحبتها هم شایعات مبنی بر احتمال برکناری ساری را کاهش نداد. ساری در کنفرانس اخیرش در پاسخ به این سوال که آیا درمورد احتمال ازدست دادن جایگاهش در باشگاه یوونتوس احساس خطر می کند یا خیر گفت:« اگر من نمی خواستم که تحت فشار باشم، در دفتر پستی مشغول کار می شدم.»

اما این شوخی ساری اصلا به مذاق مسئولان اداره پست ایتالیا خوش نیامده و حالا با انتشار بیانیه ای در توئیتر پاسخگوی شوخی این سرمربی 61 ساله شده اند. در این بیانیه میخوانیم:« برخلاف آنچه آقای ساری گفته، فشار کاری در دفتر پست بالاست. اداره پست در قبال شهروندان، تجارت ها و ادارات رسمی مسئول است. اداره پست ایتالیا از آقای ساری دعوت می کند تا دقایقی از وقت ارزشمندش را به ما بدهد و دریابد که اداره پست، بزرگترین کمپانی در کشور است که از نظر بسیاری از فارغ التحصیلان جوان، جذاب ترین کمپانی برای همکاری است و اعتبار و جایگاه بسیار بالایی در بین کمپانی های ایتالیایی دارد. ما در یکی از 15 هزار دفترمان در انتظار آقای ساری هستیم تا او بتواند شخصا و از نزدیک روند کار روزمره این اداره را ببیند.»

یوونتوس پنجشنبه و در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل میلان به میدان خواهد رفت و به زودی در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با لیون روبرو خواهد شد.

6363