یوونتوس گوش به زنگ تر از همیشه، منتظر گواردیولا

یوونتوس گوش به زنگ تر از همیشه، منتظر گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی- چند روزی است که گمانه زنی هایی درمورد ابراز تمایل باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن پپ گواردیولا در رسانه های ورزشی به چشم می خورد. 

به گزارش فوتبالی، اگرچه پپ گواردیولا بارها از تمایلش برای ادامه همکاری با منچسترسیتی صحبت کرده بود اما با محرومیت دو ساله ای که سران یوفا برای سیتی درنظر گرفته اند و آنها را از حضور در همه تورنمنتهای زیرنظر یوفا محروم کرده اند، این احتمال وجود دارد که سرنوشت آینده پپ به نحو دیگری رقم بخورد.

از همین رو حالا سران باشگاه یوونتوس با جدیت بیشتری شرایط پپ گواردیولا را زیر ذره بین خواهند گرفت. آنها عزمشان را جزم کرده اند تا پپ گواردیولا را برای در دست گرفتن هدایت تیمشان متقاعد کنند و حالا و با توجه به محرومیت سنگینی که یوفا برای سیتی در نظر گرفته، ممکن است مدیران بینکونری یک گام بزرگ به رویایشان نزدیکتر شده باشند.گویا مدیران بینکونری از عملکرد مائوریتسیو ساری روی نیمکت مربیگری تیمشان راضی نیستند و اخیرا تمایلشان را برای جذب پپ ابراز کرده بودند و حالا امیدوارتر از قبل برای مال خود کردن این سرمربی کاتالان اقدام خواهند کرد.

گواردیولا تا به امروز به تمام ابراز تمایلات از سوی باشگاه های مختلف پاسخ منفی داده بود و گفته بود که فصل آینده هم او را روی نیمکت مربیگری سیتی خواهیم دید. چند هفته پیش بود که گواردیولا در این باره گفته بود که سال آینده هم در سیتی خواهد ماند؛ چرا که به این تیم و مدیرانش مدیون است:« می خواهم برای سال پنجم سیتی را هدایت کنم. من این را بارهاگفته ام.»

اما همه این صحبتها مربوط به زمانی بود که سیتی با محرومیتی از سوی یوفا مواجه نشده بود؛ اما حالا و با محرومیت 2 ساله سیتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا، این احتمال وجود دارد تا گواردیولا در تصمیمش تجدید نظر کند و البته او به خوبی می داند که مدیران باشگاه یوونتوس بی صبرانه انتظارش را می کشند. 

درحال حاضر و با درنظر داشتن فاصله زیادی که سیتی با لیورپول صدرنشین در رقابتهای لیگ برتر انگلیس دارد، احتمالا آنها تمام تمرکزشان را برروی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهند داد ودرعین حال درخواست فرجام خواهی شان را به دادگاه حکمیت ورزشی خواهند برد به امید آنکه بتوانند محرومیت درنظر گرفته شده از سوی یوفا را لغو کنند.

6363