رونمایی از پیراهن اتلتیکو مادرید برای فصل 21-2020

رونمایی از پیراهن اتلتیکو مادرید برای فصل 21-2020

پایگاه خبری فوتبالی - از پیراهن اتلتیکو مادرید برای فصل 21-2020 رونمایی شد. تیم مادریدی برای فصل اینده مثل همیشه پیراهنی به شکل راه راه قرمز و سفید خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، این پیراهن که توسط نایکی طراحی شده است، روی سینه اش پنج خط قرمز و چهار خط سفید خواهد داشت. در پشت پیراهن نیز رنگ قرمز غالب است و شماره پیراهن به رنگ سفید خواهد بود. نوآوری نایکی برای طراحی این پیراهن مربوط به یقه مشکی رنگ آن است. از سویی سرآستین ها نیز به رنگ آبی خواهد بود. اتلتیکو مادرید در ماه های آینده از پیراهن های جدیدش برای فصل آینده رونمایی خواهد کرد. 

اتلتیکو

اتلتیکو در حال حاضر در لالیگا شرایط چندان خوبی ندارد. این تیم در حال حاضر با 40 امتیاز و یک بازی بیشتر در رده چهارم لالیگا جای گرفته است که 12 امتیاز از رئال مادرید صدرنشین که یک بازی کمتر  انجام داده، کمتر دارد. آنها در لیگ قهرمانان اروپا هم چالش بسیار سختی مقابل لیورپول مدافع عنوان قهرمانی دارند تا خطر ناکامی در هر دو تورنمنت را به صورت جدی حس کنند. تیم سیمئونه در جام حذفی نیز به شکل ناباورانه ای توسط تیم کولتورال لئونسا حذف شده است تا پس از شکست در فینال سوپرجام اسپانیا مقابل رئال مادرید، فصل چندان جالبی نداشته باشد.