نیمار: خیال همه راحت، به کارناوال ریودوژانیرو نمی روم

نیمار: خیال همه راحت، به کارناوال ریودوژانیرو نمی روم

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن اعلام  کرده که امسال برخلاف رویه سالهای اخیر در کارناوال سالانه ریودوژانیرو که بین روزهای 21 تا 26 فوریه برگزار خواهد شد، شرکت نخواهد کرد و بدین ترتیب خیال هواداران تیم پاریسی را راحت کرده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار در شش سال اخیر در این کارناوال موسیقی شرکت داشت و امسال برخلاف سالهای اخیر دراین کارناوال حضور نخواهد یافت و حالا در صفحه رسمی اش در اینستاگرام اعلام کرده که امسال در این کارناوال شرکت نخواهد کرد تا تمام هم و غم و تمرکزش را برروی تیم باشگاهی اش و فوتبالش بگذارد. نیمار با انتشار یک استوری دراینستاگرام نوشته:« با شادی تمام، اعلام می کنم که امسال در کارناوال 2020 شرکت نخواهم کرد. این بار جنجالی در کار نخواهد بود.»

 زمان برگزاری کارناوال ریودوژانیرو همزمان با بازی پاری سن ژرمن مقابل بوردو و سپس مصاف این تیم با دیژون خواهد بود. این درحالی است که نیمار بعد از باخت تیمش مقابل دورتموند در یک میهمانی شرکت کرد که تعدادی از هم تیمی هایش نیز دراین مسابقه حضور داشتند و همین اتفاق جنجالهای زیادی را به همراه داشت.

 آینده نیمار در تیم پاریسی با اما و اگرهای زیادی روبروست. او در طول سالهای اخیر همواره در کارناوالهای مختلف برزیل شرکت کرده و همین ماجرا جنجالهای زیادی را برایش به همراه داشته اما امسال نیمار تصمیم گرفته تا در کارناوال موسیقی ریو شرکت نکند و برای این تصمیم، دلایل مشخصی داشته است.

نیمار در سالهای اخیر همواره بنا به دلایل مختلفی مجال شرکت در کارناوال ریو را پیدا می کرد؛ او در سالهای 2015 و 2016 به خاطر محرومیت از حضور درترکیب تیمش به خاطر تکمیل تعداد کارتهای زردش، فرصت یافت تا به برزیل سفر کرده و دراین کارناوال حضور بیابد. یک سال بعد و در سال 2017 نیمار به خاطر مشکلات فیزیکی و مصدومیت، فرصت حضور در این فستیوال را یافت و به علاوه در جشن تولد پرحاشیه خواهرش هم شرکت کرد.

در سال 2018 و زمانی که نیمار بازیکن تیم پاریسی بود، شکستگی انگشت پایش باعث شد تا اوبین ماه های فوریه تا می از میادین به دور بماند و با اجازه سران باشگاه پاریسی به ریودوژانیرو سفر کرد. سال گذشته هم نیمار باز هم به خاطر مصدومیتش از ناحیه پا این فرصت را یافت تا با سفر به ریو، در کارناوال معروف این شهر شرکت کند ولی امسال اوضاع برای او به نحو دیگری رقم خواهد خورد.

6363