سورپرایز توخل از تماشای ویدیوی میهمانی بازیکنانش بعد از باخت به دورتموند

سورپرایز توخل از تماشای ویدیوی میهمانی بازیکنانش بعد از باخت به دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی-- توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن در صحبتهایی اعلام کرده که ازدیدن ویدیویی مربوط به جشن تعدادی از بازیکنانش به بهانه تولد ایکاردی، کاوانی و دی ماریا، آن هم بعد از ناکامی پاریسی ها مقابل دورتموند حسابی حیرت زده شده است

به گزارش فوتبالی، در تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از این جشن، تعدادی از بازیکنان پاری سن ژرمن پیراهن هایشان از تن خارج کرده بودند و بدون آنکه تی شرت یا پیراهنی به تن داشته باشند، به رقص و پایکوبی می پرداختند. این جشن کمتر از یک روز بعد از ناکامی پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و حواشی زیادی را به همراه داشت. 

حالا توخل درکنفرانسی خبری در واکنش به انتشار تصاویری از این میهمانی گفته:« راستش این است که از دیدن ویدیوی این جشن سورپرایز شدم. ما به صورت خصوصی با بازیکنان در این مورد صحبت کردیم و ترجیح می دهم که آنچه در آن گفتگو مطرح شد، بین خودمان باقی بماند. این یک بحث خصوصی و داخلی رختکن ماست. این زندگی خصوصی بازیکنان است ولی من می خواستم درباره این موضوع با آنها صحبت کنم.»

توخل در ادامه صحبتهایش درمورداین میهمانی گفت:« ما از عکسهایی که از این میهمانی منتشر شده، راضی نیستیم ولی با بازیکنان پشت درهای بسته دراین باره صحبت کرده ایم. چون این موضوعی خصوصی است که نباید از باشگاه بیرون برود.»

این سرمربی آلمانی در ادامه با سوالی در مورد ناراحتی نیمار در پایان بازی با دورتموند روبرو شد. توخل دراین رابطه توضیح داد:« اگر نیمار در بازیهای قبل از مصاف با دورتموند بازی نکرد، به این خاطر بود که بحثی اساسی میان پزشکان، مدیران باشگاه و سرمربیان باشگاه دراین باره مطرح شد و نیمار تصمیم نهایی را پذیرفت. او از مصدومیت رها شده بود وباید تصمیمی اساسی گرفته می شد. دقیقا هم همین اتفاق رخ داد. منطقا بدون آنکه منتظر نتایجش باشیم این تصمیم را گرفتیم. چون به جز این، غیرممکن بود بتوان کار دیگری انجام داد. من خودم می خواهم که نیمار در همه بازیها حضور داشته باشد ولی باید مسئولیت پذیر باشم و شرایط را درک کنم. الان نیمار در شرایط بازی کردن است و باید برای آنکه اعتماد به نفسش را به دست بیاورد، بازی کند.»

6363