یاغیگری جدید نیمار: آیا نیمار عمدا اخراج شد تا به فستیوال ریو برسد؟

یاغیگری جدید نیمار: آیا نیمار عمدا اخراج شد تا به فستیوال ریو برسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن باردیگر جنجال آفرین شده است. طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ در روز چهارشنبه، این ستاره برزیلی فردای بازی تیمش مقابل دیژون در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فرانسه که با برد 6-1 تیم پاریسی به پایان رسید، حاضر به تمرین کردن با سایر هم تیمی هایش نشد و از حضور در تمرین گروهی تیمش سرباز زد. 

به گزارش فوتبالی، این بازی دو هفته پیش برگزار شد و تیم پاریسی موفق شد تا به برد قاطعی مقابل دیژون دست بیابد. طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، نیمار به شدت از صحبتهای توماس توخل سرمربی تیمش در پایان این بازی کلافه و عصبانی بود. در این بازی نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده که در بازی تیمش مقابل مون پولیه در اول فوریه گریبانگیرش شده بود، در ترکیب تیمش  مقابل دیژون قرار نداشت. و فردای آن روز به دلیل عصبانیت ازصحبتهای توخل در جله تمرینی تیمش حاضر نشد.

توخل در پایان بازی تیمش مقابل دیژون با اشاره به مصاف پیش روی پی.اس.جی مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا گفته بود:« نمی توانم 100% تضمین دهم که نیمار در بازی با بوروسیا دورتموند به میدان برود. » البته نیمار نهایتا در آن بازی حضور یافت و در ترکیب تیمش که با نتیجه 1-2 مغلوب دورتموند شکست خورد حاضر بود. اما در پایان بازی مقامات باشگاه پاریسی را مسئول غیبتش در بازیهای اخیر تیمش دانست.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، فردای بازی پاری سن ژرمن مقابل دیژون، نیمار مانند سایر بازیکنانی که در آن بازی شرکت نداشتند، می بایست به تمرین می پرداخت ولی این اتفاق نیفتاد و او در پاسخ به درخواست ها برای حضور در جله تمرینی تیمش گفت:« مشغول استراحت کردن هستم.»

ارتباط میان نیمار و توخل اصلا ارتباط خوب و جذابی نیست و در طول این سالها آنها بارها با هم به اختلاف برخورده اند. اخراج نیمار در بازی با بوردو هم باردیگر گمانه زنی ها در مورد احتمال سفر قریب الوقوع به برزیل و شرکت کردنش در کارناوال ریودوژانیرو را افزایش داده است و حتی شنیده می شود که او به صورت عمد در این بازی از داور کارت قرمز گرفته تا به ان هرسال برای شرکت در فستیوال سالانه ریودوژانیرو عازم زادگاهش شود. این درحالی است که او هفته گذشته اعلام کرده بود که امسال در این فستیوال شرکت نخواهد کرد.

6363