بن‌سلمان از خرید نیوکاسل ناامید شد و دوباره سراغ منچستریونایتد رفت

بن‌سلمان از خرید نیوکاسل ناامید شد و دوباره سراغ منچستریونایتد رفت

پایگاه خبری فوتبالی - محمد بن سلیمان ولیعهد عربستان پس از به بن بست خوردن مذاکرات برای خرید سهام باشگاه نیوکاسل شاید دوباره به سراغ منچستریونایتد برود.

به گزارش فوتبالی، عضو خانواده سلطنتی عربستان برای خرید سهام باشگاه نیوکاسل 340 میلیون پوند پیشنهاد داده بود و به نظر می رسید که در مراحل پایانی خرید سهام این باشگاه انگلیسی قرار داشته باشد اما حالا گزارشات از شمال شرق انگلیس حاکی از آن است که ممکن است بن سلمان دوباره به سراغ منچستریونایتد برود. او حاضر است برای خرید سهام شیاطین سرخ 3.5 میلیارد  پوند بپردازد.

جزئیات پیشنهاد بن سلمان برای خرید نیوکاسل در ماه ژانویه لو رفته بود و گفته شده بود که او به همراه چند مشاور انگلیسی در حال نهایی کردن خرید سهام این باشگاه است اما در هفته های اخیر روند به شکلی بوده که به نظر می رسد فروش نیوکاسل به بن بست خورده است.

در سال 2008 خانواده سلطنتی امارات باشگاه منچسترسیتی را خرید و خانواده سلطنتی قطر نیز باشگاه پاریسن ژرمن را خریده و دولت عربستان هم می خواهد وارد این رقابت شود و گزینه اصلی آنها همیشه منچستریونایتد بوده است اما در هفته های اخیر آنها به سمت نیوکاسل روی آورده بودند.

در نظرسنجی نشریه سان، 91 درصد هواداران گفته اند که بن سلمان گزینه مناسبی برای مالکیت باشگاه منچستریونایتد نسبت به خانواده آمریکایی گلیزر که سهامداران فعلی هستند، خواهد بود.