به دلیل کرونا؛ والنسیا حضور طرفداران آتالانتا در مستایا را ممنوع می‌کند؟

به دلیل کرونا؛ والنسیا حضور طرفداران آتالانتا در مستایا را ممنوع می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش‌ها در ایتالیا و اسپانیا حاکی از آن است که والنسیا می‌خواهد مانع حضور طرفداران آتالانتا در مستایا شود. قرار است دو تیم دو هفته آینده در اسپانیا به مصاف هم بروند و بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کنند.

دلیل این کار باشگاه والنسیا پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا است. این بیماری در شمال ایتالیا به‌سرعت گسترش یافته است، به‌ویژه در منطقه لومباردی. باشگاه آتالانتا در شهر برگامو واقع است و بازی‌هایش در لیگ قهرمانان را در شهر میلان برگزار می‌کند، و هر دو شهر در این منطقه واقع شده‌اند.

به گزارش منابع خبری متعدد، والنسیا به دنبال آن است که برای بازی برگشت، تماشای بازی در ورزشگاه را برای تمامی طرفداران آتالانتا ممنوع کند.

آتالانتا بازی رفت را با نتیجه چهار بر یک برده است، و گزارش شده که کیکه ماتئو، خبرنگار 44ساله‌ای که برای گزارش این بازی به سن‌سیرو رفته بود، دچار کرونا شده است.

ماتئو گفته: «من حالم خوب است. من علائم آنفلوانزا را داشتم، همین و بس، اما وظیفه‌ام دانستم که به دکتر بروم و برای ویروس کرونا آزمایش بدهم، چرا که در میلان حضور داشتم.»

بیش از 500 نفر در ایتالیا دچار این ویروس شده‌اند و 14 نفر هم جان باخته‌اند. البته تمام افرادی که درگذشته‌اند دچار مشکلات سلامتی بودند که حتی در صورت آنفلوانزای معمول هم احتمال جان باختنشان بالا بود.

اگر والنسیا طرفداران آتالانتا را بدون مجوزهای لازم محروم کند، شاید با محرومیت از سوی یوفا مواجه شود.

8444