روی کین: اگر من بودم، حتما دخئا را می کشتم

روی کین: اگر من بودم، حتما دخئا را می کشتم

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم منچستریونایتد و اورتون در شرایطی با تساوی 1-1 به پایان رسید که تنها گل اورتون در این بازی از روی گاف عجیب داوید دخئا در دقیقه 3 مسابقه به ثمر رسید.

به گزارش فوتبالی، در همین راستا، روی کین کاپیتان سابق منچستریونایتد به انتقاد از عملکرد داوید دخئا در این بازی پرداخته و اعلام کرده که اگر او در یونایتد مشغول به کار بود، قطعا با دخئا به مشکل برمی خورده

کین در گفتگو با اسکای سپورتس در مورد گاف دخئا در این بازی گفت:« اگر من بازیکن یا سرمربی یونایتد بودم، دخئا را می کشتم. دخئا منتظر چه بود ؟ این احمقانه است. این تقریبا نشانه نادانی اوست. اگر من در تیم بودم، بین دو نیمه دخئا را زجرکش می کردم. هیچ جایی برای بهانه نیست.»

کین درادامه صحبتهایش درمورد عملکرد جردن پیکفورد، دروازه بان تیم حریف هم صحبت کرد و گفت:«نیازی به دیدن آمار و ارقام او نیست. می دانم که پیکفورد دروازه بان خوبی نیست.»

جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول هم عملکرد پیکفورد در ترکیب اورتون را زیرسوال برد و در صحبتهایی اعلام کرد که گرت ساوتگیت ، سرمربی تیم ملی انگلیس اگر او را به عنوان دروازه بان اصلی سه شیرها برگزیند به مشکل برخواهد خورد. کرگر درمورد گلی که پیکفورد در بازی با یونایتد دریافت کرد گفت:« پیکفورد باید آن توپ را می گرفت. گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد واقعا تقصیر او بود. هیچ سرمربی ای نمی خواهد دروازه بان تیمش را در آستانه یک تورنمنت حساس و مهم عوض کند و پیکفورد در تیم ملی انگلیس نمایشهای خوبی داشته ولی عملکردش در مجموع نگران کننده است. چرا که در این فصل واقعا با اوج فاصله زیادی داشته.»

6363