وینیسیوس: این بهترین شب حضورم در رئال مادرید است

وینیسیوس: این بهترین شب حضورم در رئال مادرید است

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از برد 0-2 رئال مادرید مقابل بارسلونا در جدال تماشایی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، وینیسیوس ستاره جوان و برزیلی رئال شادی اش را از عملکرد خوبی در این بازی و برد ارزشمند تیمش ابراز کرد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس اندکی بعد از اتمام این بازی در حالی که نمی توانست شادی اش را از بازی خوبی که به نمایش گذاشته بود پنهان کند در گفتگو با مووی استار شرکت کرد و به آنالیز این بازی پرداخت. او در این رابطه گفت:« این بهترین شب من از زمان انتقالم به رئال مادرید بود. قطعا در طول این مدت تلاشهای زیادی انجام دادم و همیشه منتظر آن بودم که زمان درخششم فرا برسد. تونی کروس پاس خوبی به من داد. ما این حرکت را درتمرینات تیم تمرین می کردیم و این بار کار خوب پیش رفت و توانستم گل بزنم. توپ را به سمت دروازه شلیک کردم و به پیکه خورد.»

او که یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در بازی امشب ال کلاسیکو بود ادامه داد:« باید همین گونه به تلاش ادامه دهیم؛ برای خودمان و برای هواداران که همیشه در ورزشگاه از ما حمایت می کنند. امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. من در بهترین تیم دنیا هستم و می خواهم که هواداران تیممان همیشه همینگونه شاد و خوشحال باشند.»

6363